فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی؛ هدف و انگیزه بسیج

به منظور تقویت اقتصاد مقاومتی؛ ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد جهت برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در کنار برنامه نمایش رزمی اقدام نمود.
کد خبر: ۸۹۲۰۴۸۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ در این نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیجیان برای استفاده بازدید کنندگان عرضه می شود.

سرهنگ زارع کمالی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت: عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی؛هدف و انگیزه بسیج است .در حقيقت بسيج توانسته است براي اقتصاد مقاومتي كه بيشتر به مثابه يك مفهوم انتزاعي و آرماني شناخته شده، یک هدف عيني و ملموس بيافريند. نكته قابل تامل ديگر، باز شدن انگيزه هاي اعتقادي و ايدئولوژيك بر انگيزه هاي مادي و كسب سود در واحد هاي اقتصاد مقاومتي بسيج سازندگي است كه حاصل جمع آن موجب افزايش كوشش و جنب و جوش صاحبان واحدهاي توليدي و نهايتا افزايش بازده اين واحد ها شده است.

وی در ادامه افزود: بسيج سازندگي هم اكنون با يك واقعيت مهم اجتماعي روبروست كه عبارت است از برخواستن موج روي آوردن به فعاليت توليدي در ميان لايه هاي اجتماعي مذهبي و ميهن دوست. عناصر مومن، انقلابي و ميهن دوست از يك سو با مشاهده تاكيدات سال هاي اخير رهبر معظم انقلاب بر مساله اقتصاد مقاومتي و ارتقاء جايگاه امر توليد و كارآفريني تا سر حد جهاد و از سوي ديگر با مشاهده زورگويي هاي دشمنان كه با تكيه بر ضعف هاي اقتصاد ملي صورت مي گيرد، براي كمك به مساله توليد ملي و اشتغال آفريني به صورت جدي احساس تكليف مي كنند. در اين زمينه نمونه هاي بيشماري از تغيير شغل و حرفه و روي آوردن به امر توليد به خصوص توليد مرتبط با امنيت غذايي وجود دارد.

 

ارسال نظرات