رئیس دولت منطقه ای فنلاند:

سطح خدمات و تجهیزات مهرانه در حد بالا و بسیار قابل تامل است

سطح خدمات و تجهیزات مهرانه در حد بالا و بسیار قابل تامل است، سیستم مالی حاکم بر مهرانه کاملا متفاوت تر از فنلاند است چرا که تمامی خدمات مراکز درمانی کشور ما از سوی دولت ارائه می گردد.
کد خبر: ۸۹۲۰۷۸۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس دولت منطقه ای فنلاند در بازدید هیئت اقتصادی و بازرگانی این کشور از مرکز رادیوتراپی مهرانه با اشاره به تجهیزات مدرن در این مجموعه گفت: با مشاهده چنین امکاناتی شگفت زده شدم.

پارکو وورینن با اشاره به اینکه سطح خدمات و تجهیزات مهرانه در حد بالا و بسیار قابل تامل است، افزود: سیستم مالی حاکم بر مهرانه کاملا متفاوت تر از فنلاند است چرا که تمامی خدمات مراکز درمانی کشور ما از سوی دولت ارائه می گردد.

در ادامه مسئول کلینیک تخصصی مهرانه در بازدید هیئت بازرگانی و اقتصادی کشور فنلاند از مهرانه با بیان این مطلب گفت: روزانه 60 تا 100 بیمار در این مرکز به صورت رایگان پذیرش می شوند.

مهندس جواد گرانمایه از اسکان رایگان بیماران غیربومی مراجعه کننده به این مرکز از روستاها و شهرهای استان زنجان و سایر نقاط کشور در مهمانسرای این مجموعه خبر داد و افزود: مهرانه با حمایت 100 هزار خیر زنجانی به این افتخار نائل شده است.

همچنین رئیس کمیته گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان نیز در بازدید از مهرانه با عنوان اینکه برای جذب گردشگر باید تمامی زیربناها را فراهم و ایجاد نماییم، گفت: اتاق بازرگانی استان زنجان در بحث گردشگری سلامت بسیار فعال است، در نشست با هیئت های بازرگانی کشورهای مختلف به امکانات مراکز درمانی استان اشاره می کنیم که این مهم قطعا در جذب گردشگر موثر خواهد بود.

جلال مفیدی با بیان اینکه توریست درمانی در استان زنجان را با جدیت پیگیری می کنیم، افزود: معتقدیم مهرانه؛ در جذب توریست می تواند موفق ترین مراکز درمانی استان باشد و در رونق گردشگری استان نقش مهمی را ایفا کند.

 

ارسال نظرات