رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

پیشرفت 50 درصدی احداث مرکز خدمات جامع سلامت روستای دیمان نیر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: مرکز خدمات جامع سلامت روستای دیمان از توابع بخش مرکزی شهرستان نیر با 50 درصد پیشرفت فیزیکی درحال احداث است.
کد خبر: ۸۹۲۰۷۹۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل  ،  دکتر قدرت اخوان اکبری، به همراه رضا کریمی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین  در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت روستای دیمان، اظهار کرد: مرکز خدمات جامع سلامت روستای دیمان در زیربنایی بالغ بر 500 مترمربع و مساحت کل یک هزار و 500مترمربع درحال احداث است و تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

وی افزود: برای احداث این مرکز 550 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته و این مرکز در دهه مبارک فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ضمن اشاره به خدماتی که دراین مرکز ارائه خواهد شد تصریح کرد: در این مرکز علاوه بر استقرار تیم پزشک سلامت، خدمات مامایی، پرستاری و آزمایشگاه نیز به مراجعان ارائه خواهد شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل اضافه کرد: با اتمام و راه اندازی این مرکز، 2 هزار و500 نفر از 10 روستا و یک هزار و 200نفر جمعیت عشایر شهرستان نیر تحت پوشش این مرکز قرار خواهند گرفت.

 

همچنین اخوان اکبری به همراه کریمی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین  در مجلس شورای اسلامی از ساختمان اورژانس شهرستان نیر نیز بازدید کردند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در این بازدید گفت: عملیات احداث ساختمان اورژانس شهرستان نیر با اعتباری بالغ بر 570 میلیون تومان و در زیربنایی بالغ بر 350 مترمربع به اتمام رسیده و به محض تجهیز، افتتاح و راه اندازی خواهد شد.

 

کریمی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از زحمات کادر دانشگاه علوم پزشکی استان و مرکز بهداشت شهرستان نیر در خصوص احداث مرکز جامع سلامت روستای دیمان و ساختمان اورژانس، برای رفع مشکلات مربوط به مرکز بهداشت و درمان  شهرستان نیر قول مساعد داد.

 

منبع:نیریمیز

 

ارسال نظرات