کشف قاچاق قریب به یک تن سموم کشاورزی در قائمشهر

ماموران قائمشهری با شناسایی متهم به قاچاق کالا و محل دپو و انبار مورد نظر با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی در بازرسی از این انبار موفق به کشف 736 کیلوگرم انواع سموم کشاورزی به همراه هشت بسته ماسک خارجی، 119 بسته چسب موش و 28 دستگاه سم پاش خارجی جمعاً به ارزش 400 میلیون ریال کشف کردند.
کد خبر: ۸۹۲۰۸۳۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدولی مرادی در گفت‌وگویی گفت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارزو و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع سموم کشاورزی غیرمجاز و قاچاق در قائم‌شهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران پلیس آگاهی دریافتند، فردی به نام "علی – ن" با تاسیس شرکتی اقدام به تهیه و توزیع سموم کشاوزری خارجی و غیرمجاز در سطح استان می‌کند.

فرمانده انتظامی قائم‌شهر اظهار کرد: ماموران با شناسایی متهم به قاچاق کالا و محل دپو و انبار مورد نظر با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی در بازرسی از این انبار موفق به کشف 736 کیلوگرم انواع سموم کشاورزی به همراه هشت بسته ماسک خارجی، 119 بسته چسب موش و 28 دستگاه سم پاش خارجی جمعاً به ارزش 400 میلیون ریال کشف کردند.

مرادی گفت: در این ارتباط متهم به قاچاق کالا دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها