با همت گروه جهادی امیر المومنین شهرستان کرج:

احداث مدرسه شهید مدافع حرم در بزمان

در آستانه سال تحصیلی جدید، یک مدرسه ۶ کلاسه به‌نام شهید مدافع حرم « محسن کمالی‌ دهقان» توسط خانواده این شهید بزرگوار در روستای صدیق‌سنگری بزمان احداث شد
کد خبر: ۸۹۲۱۱۳۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، در آستانه سال تحصیلی جدید، یک مدرسه ۶ کلاسه به‌نام شهید مدافع حرم «محسن کمالی‌دهقان» توسط خانواده این شهید بزرگوار در روستای صدیق‌سنگری بزمان احداث شد.
این مدرسه که صبح امروز افتتاح و تحویل آموزش و پرورش بزمان شد، با مشارکت خانواده شهید کمالی‌دهقان و گروه جهادی امیرالمومنین (ع) شهرستان کرج احداث شده است.
پدر شهید کمالی دهقان در دیدار با مسئولان استان، گفت: خون شهید ما را به استان سیستان و بلوچستان آورد و خود او نیز در ادامه کار و روند ساخت و ساز مدرسه ما را کرد.
وی اظهار کرد: این استان جای کار بسیاری دارد تا فاصله‌اش در شاخص‌های مختلف با متوسط کشوری کمتر و عدالت نهادینه شود.
مادر این شهید مدافع حرم نیز در این دیدار با ابراز علاقه به استان، بیان کرد: در بزمان مردم این شهر پسرمان را به عنوان سی و پنجمین شهید این شهر نام بردند و این برای ما یک افتخار است.
به گزارش ایکنا، شهید محسن کمالی دهقان، نهم بهمن‌ماه ۱۳۶۳ در خانواده‌ای متدین و مذهبی در حصارک کرج به دنیا آمد؛ وی از دوران کودکی فعالیت گسترده‌ای در پایگاه‌های فرهنگی، بسیج و مسجد داشت و همین در او روحیه جهادی را پرورانده بود.
این شهید بزرگوار، که از ایشان به‌عنوان اولین شهید مدافع حرم شهر کرج نام برده می‌شود، در ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ در شهر حلب سوریه و در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
ارسال نظرات