خبرهای داغ:
امام جمعه بوکان:

تقویت سیستسم آموزشی و تربیت نیروی انسانی باید دغدغه مسئولین باشد

امام جمعه بوکان گفت: دستگیری از نیازمندان همواره مورد تاکید خداوند و پیامبر اکرم(ص) بوده و بر ما هم واجب است.
کد خبر: ۸۹۲۱۲۸۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه بوکان  با تاکید بر دستگیری از نیازمندان اظهار داشت: دستگیری از نیازمندان همواره مورد تاکید خداوند و پیامبر اکرم(ص) بوده و بر ما هم واجب است که در حد توان از نیازمندان دستگیری کنیم و به آنها کمک کنیم.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده با توجه به باز شدن مدارس و آغاز فصل جدید تحصیلی بیان کرد: کمک به دانش‌آموزان و محصلین برای رفتن به مدارس و دانشگاه‌ها امری لازم است چون آنها امید فردای جامعه ما هستند باید قدردان این سرمایه باشیم و به خوبی آنها را تربیت کنیم.

خلیفه زاده افزود: تربیت قشر دانش‌آموز و دانشجو امر مهمی در پیشرفت جامعه است و در مجموع سیستم آموزشی تاثیر زیادی در شناخت کشور بین کشورهای دیگر دارد.

وی در این رابطه افزود: تربیت نیروی انسانی برای بهتر اداره کردن کشور و پیشرفت آن امری ضروری است پس باید معلمان و اساتید دانش‌آموزان و دانشجویان را به خوبی تربیت کنند تا به راه خلاف کشیده نشوند چون آنها هم در آینده معلم و استاد می‌شوند.

امام جمعه بوکان تصریح کرد: تقویت سیستم آموزشی و تربیت اصولی و مهم دانش‌آموزان و دانشجویان باید دغدغه همه ما باشد چون آینده کشور به آن بستگی دارد و باید شرایطی را فراهم کرد که دانش‌‎آموزان در آرامش درس بخوانند و دغدغه خرید لوازم التحریر را نداشته باشند و باید به آنها کمک کرد.

خلیفه زاده اظهار داشت: با آغاز سال تحصیلی دستگیری از نیازمندان و به ویژه دانش‌آموزان را نباید فراموش کنیم و در حد توان در جشن نیکوکاری و عاطفه‌ها شرکت کنیم و با خرید لباس و لوازم التحریر دل دانش‌آموزان را شاد کنیم.

 

ارسال نظرات