فرماندار اردکان:

آموزش و پرورش اساسی ترین و زیربنایی ترین بخش توسعه کشور است

فرماندار اردکان در مراسم جشن شکوفه ها گفت: آموزش و پرورش اساسی ترین و زیربنایی ترین بخش توسعه کشور است.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۴۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، هادی مقیمی در مراسم جشن آغاز سال تحصیلی کلاس اولی ها گفت: بدون تردید آموزش و پرورش اساسی ترین، زیربنایی ترین و بنیادی ترین بخش توسعه کشور است و اگر به آموزش و پرورش توجه لازم صورت بگیرد حتما کشور متحول خواهد شد.

وی اظهار داشت: همه خانواده ها به نوعی با آموزش و پرورش سر و کار دارند و مهمترین بخش زندگی فرزندانشان که تعلیم و تربیت آنهاست در مدارس انجام می شود بنابراین لازم است که همه مجموعه دولت با آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشند.

عالیترین مقام اجرایی شهرستان اردکان از خیرینی که در طول سال های گذشته آموزش و پرورش را برای ساخت و تجهیز مدارس یاری کردند تشکر و قدردانی کرد و از آنها خواست که همراهی خود را در این راه ادامه دهند.

وی گفت: جمعیت شهرستان اردکان بر اساس آخرین سرشماری که در سال 95 صورت گرفت 4.7 درصد رشد داشته است که بالاترین نرخ رشد جمعیت در کشور است و می طلبد که به تأمین زیر ساخت ها، ساختمان های مدارس شهرستان و تجهیز مدارس توجه ویژه ای بشود.

مقیمی از زحمات مسئولین آموزش و پرورش شهرستان و استان یزد که باعث رشد روند تحصیلی و آموزشی در شهرستان اردکان را فراهم کرده اند تقدیر کرد.

ارسال نظرات