خبرهای داغ:
با کسب مدال طلا؛

بسیجی میانه ای قهرمان تکواندو آسیا شد

سعید رجبی از بسیجیان میانه ای با پیروزی بر حریفان توانست مدال طلای مسابقات تکواندو بازی‌های داخل سالن آسیا را بر گردن آویزد.
کد خبر: ۸۹۲۱۴۷۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  سعید رجبی دانشجوی افتخارآفرین رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه و نماینده وزن هفتمی کشورمان در پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی با 4 پیروزی متوالی موفق شد سکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را تصاحب کند.

   پنجمين دوره بازي‌هاي داخل سالن و هنرهاي رزمي آسيا 2017 از روز یکشنبه - 26 شهريورماه با حضور شش هزار ورزشكار در «عشق آباد» تركمنستان آغاز و به مدت 11 روز پیگیری مي‌شود.

   رقابت‎های تکواندو در بخش کیوروگی با حضور 258 هوگوپوش از روز گذشته (دوشنبه - 27 شهریورماه) آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت که سعید رجبی در پایان رقابت‌ها وزن 87- کیلوگرم موفق شد مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کند.

   وی پس از یک ‌دور استراحت در نخستین مبارزه «آدام لسلی مِیرس» استرالیایی را 24 بر 4 از پیش رو برداشت و در دومین مبارزه رو در روی «آناس سادک» از کره جنوبی قرار گرفت و 33 بر 5 به برتری رسید.

   هوگوپوش وزن 87- کیلوگرم کشورمان در دیدار نهایی به مصاف «جینتائو لیو» از چین رفت و در حالیکه در پایان راند سوم مبارزات با نتیجه 16 بر 16 به راند طلایی کشید نماینده با غیرت کشورمان در دیداری حساس و نفس گیر نتیجه را به نفع خود به پایان رساند و موفق شد عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به نام خود ثبت کند.

   هدایت این تیم برعهده «فریبرزعسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی است.

اين رقابت‌ها G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتيب 10، 6 و 3.6 امتياز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها