پیام فرمانده انتظامی استان به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت شهیدپرور ایران اسلامی به ویژه مردم غیور استان تبریک گفت.
کد خبر: ۸۹۲۱۶۶۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
متن پیام سردار مهدی انصاری به این شرح است: پیام فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس
"بسم الله الرحمن الرحیم"
تاریخ هشت ساله دفاع مقدس نمادی از ایثار و شهادت و مقاومت است، حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتى که قله هاى سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامى خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاورى شهیدان و شاهدانى است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند.
رزمندگان اسلام طی هشت سال، تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجودیت میهن عزیزمان در طبق اخلاص گذاشتند و در سایه رهبری مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی امام عظیم‌الشأن (ره) حماسه‌ای ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به تحیر و تحسین واداشت.
یادآوری خاطرات فداکاری‌ها و جانفشانی ها، شهادت‌ها و ایثارگری‌ها موجب حفظ و زنده نگهداشتن پویایی انقلاب و قدرت دفاعی دینی و نظامی ملت ایران است.
در زمان حاضر، نشر و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس از مهمترین ضروریات جامعه در مقابله با جنگ نرم دشمن به شمار می‌رود و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه شود.
اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیةالله (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی)، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و ملت ایران تبریک عرض نموده و تعالی ملت همیشه سربلند ایران را از خداوند منان مسئلت دارم.
ارسال نظرات