فرمانده انتظامی پلدختر :

دستگیری جوان حامل کلت کمری و نقاب در پلدختر

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: جوان حامل یک قبضه سلاح کلت کمری، یک عدد نقاب و تعدادی کارت شنایی جعلی در داخل یکی از ساک‌ها وی کشف و فرد دستگیر شد.
کد خبر: ۸۹۲۱۷۵۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵



سرهنگ صفر عبدالوند، فرمانده انتظامی پلدختر درگفت وگوباخبرگزاری بسیج اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی مأموران نیروی انتظامی پلدختر درحین کنترل پایانه مسافربری به یک نفر که دو عدد ساک دستی همراه داشت مظنون شدند.
عبدالوند افزود: پس از بازرسی وسایل فرد مذکور یک قبضه سلاح کلت کمری، یک عدد نقاب و تعدادی کارت شنایی جعلی در داخل یکی از ساک‌ها وی کشف شد.


فرمانده انتظامی پلدختر با اشاره به اینکه فرد دستگیرشده غیربومی است، عنوان کرد: این فرد احتمالاً به‌قصد سرقت یا کلاهبرداری این وسایل را حمل کرده است که قبل از هر اقدامی توسط پلیس دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.


سرهنگ عبدالوندخاطر نشان کرد: تلاش شبانه روزی نیروهای پلیس در راستای حفظ و ایجاد امنیت اجتماعی بوده و برای رسیدن به این مهم همکاری و همیاری مردم میتواند کارآمد و نتیجه بخش باشد.


این مقام انتظامی اظهار داشت: پلیس باید اقتدار و مدیریت کاملی داشته باشد تا بتواند ماموریت های خود را به نحو احسنت انجام دهد.


فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر در پایان با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و گفت: اجرای این طرح ها در شهرستان بصورت مستمر ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات