استاندار لرستان:

هفته دفاع مقدس گرامیداشت ارزش‌های انقلاب است

استاندار لرستان گفت: هفته دفاع مقدس گرامیداشت ارزش‌های انقلاب است که باید این ارزش را حفظ کنیم و مقابله استکبار ایستادگی کنیم.
کد خبر: ۸۹۲۱۸۶۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان سید موسی خادمی در مراسم رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس که هم اکنون در حال برگزاری می‌باشد اظهار داشت:هفته دفاع مقدس تقارن پیدا کرده است با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله حسین (ع) و این تقان بسیار معنادار هست.

وی افزود:این تقارن تجلی کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا است به تعبیر زیبامقام معظم رهبری آنچه که در روز عاشورا اتفاق افتاده است حماسه‌ای که هیچ حماسه‌ای مشابه آن در تاریخ هک نشده است و نخواهد شد.

استاندار لرستان عنوان کرد: دفاع مقدس با همه عظمت و اهوبتش یکی از بزرگترین حادثه‌های تاریخ انقلاب اسلامی است که همه رشادت‌ها و ایثار گری‌های ملت در این دوره خود را نشان داد.


وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرموند: جنگ برای ما نعمت است گفت:: معمار هوشمند انقلاب اسلامی قدرت پیش بینی و و تیز بینانه داشته اند.


موسی با بیان اینکه دفاع مقدس درس خود باوری، ایستادگی، استقلال، را معنا کرد خاطر نشان کرد: ما سمت خود اکتفایی و خود باوری رفته ایم وامروزمی بینیم که درهمه صحنه‌ها استقلال خود را حفظ کرده ایم که این نتیجه، بخش عمده اش از آثار عملی دفاع مقدس بوده است.


استاندار لرستان با تاکید براین که دفاع مقدس به ما آموخت که با ظلم نمی‌شود مدارا کرد و با ظلم باید مبارزه کرد گفت: اگر امروز در مقابل زیادی خواهی و زور گویی‌های نظام سلطه گر ایستاده ایم این ایستادگی ریشه در دفاع مقدس و آمادگی‌های ایجاده شده و تکﻨﻮﻟﻮژی دﻓﺎﻋﯽ نیروی مسلح است.



وی بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی قدرت‌های به ظاهر مادی توان تهدید مارا ندارد تصریح کرد: دشمن در درون خود میداند این تهدید‌های تو خالی است این ملت با رهبر فرهیخته و نیرو‌های مسلح و همچنین مردم غیور ایران اجازه نخواهند داد کسی کشور تهدید کند.


موسوی با بیان اینکه که گرامیداشت هفته دفاع مقدس گرامیداشت ارزش‌های انقلاب است که باید این ارزش را حفظ کنیم و مقابله استکبار ایستادگی کنیم افزود: خانواده‌های شهدا را همواره افتخار خود میدانیم.

انتهای خبر/z
ارسال نظرات