نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

عاشورا یک کلاس فشرده از ایثاروشهادت است

همایش شیرخوارگان حسینی به منظور ترویج فرهنگ حسینی و اعلام ادامه راه امام حسین(ع) و شهادت فرزند 6 ماهه ایشان در روز نخست محرم در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد
کد خبر: ۸۹۲۲۰۴۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان حضور پرشور مادران به همراه فرزندان شیرخوار خود در این همایش بخش کوچکی از عشق و علاقه مردم سیستان و بلوچستان به خاندان عصمت و طهارت را نشان می‌دهد.
نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در جمع مادران و فرزندان شیرخواره در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان گفت: عاشورا یک کلاس فشرده از ایثار و شهادت است کلاسی که حتی کودک شیرخواره نیز در آن درسی بزرگ به عالمیان داد.
آیت الله عباسعلی سلیمانی افزود: شهادت اباعبدالله حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت در کربلا حرارتی در دل مومنان به وجود آورد که تا ابد خنک نمی‌شود.
امام جمعه زاهدان افزود: شهادت حضرت علی اصغر (ع) طفل شیرخواره اباعبدالله حسین (ع) نماد مظلومیت جبهه این امام همام در واقعه کربلا است.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تاریخ عاشورا افزود: قیام امام حسین (ع) تنها برای حفظ اسلام بود.
نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: تمام مسلمانان جهان باید به منظور حفظ اسلام از عاشورا درس گرفته و آن را الگوی زندگی خود قرار دهند.
به گزارش بسیج همایش شیرخوارگان حسینی در نخستین روز ماه محرم همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان برگزار شد.
ارسال نظرات