خبرهای داغ:
امام جمعه آذرشهر:

امریکا باید خجالت بکشد که از حقوق بشر دم بزند

امام جمعه آذرشهر در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به جنایت های متعدد در خاورمیانه توسط امریکا در سال های اخیر گفت: با این پرونده سیاه، امریکا باید خجالت بکشد که از حقوق بشر دم بزند.
کد خبر: ۸۹۲۲۱۷۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمود نورپور با بیان اینکه هرجا گروهی تروریستی سر برمی آورد دست امریکا در کار است، افزود: دست امریکا به خون بیگناهان جهان آغشته شده است و نباید رئیس جمهور بی ادب امریکا دم از انسانیت و صلح بزند.

وی خطاب به دولت آمریکا اظهارداشت: آمریکا بداند وقتی «هیهات من الذله» شعار یک ملت شد آن ملت نه عقب می نشیند و نه تسلیم می شود.

حجت الاسلام نورپور با بیان اینکه سخنان سخیف ترامپ چهره بدون نقاب امریکا را به جهانیان نشان داد، خاطرنشان کرد: سخنان ترامپ همان ماهیت حقیقی امریکا را که امام راحل(ره) و رهبر فرزانه انقلاب بارها گوشزد کرده اند، به همه نشان داد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت دوران دفاع مقدس در عزت بخشی به کشور بیان کرد: دوران دفاع مقدس به ما عزت، کرامت و شرافت را به ارمغان آورد چراکه رمز پیروزی آن دوران ولایت پذیری و وحدت کلمه بود و امروز نیز اگر بخواهیم شگست ناپذیر باشیم باید طبق همان نسخه پیش برویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها