امام جمعه شهرستان ازنا:

جدایی کردستان عراق بازی جدید آمریکا و اسرائیل است

امام جمعه شهرستان ازنا گفت:داعش نفس‌های اخرش را می‌کشد که به گفته سردار سلیمانی دو ماه دیگر داعش نابود خواهد شد، اما امریکا و اسرائیل بازی جدید جدایی کردستان عراق را کلید زده اند که نه به نفع مردم و نه به نفع منطقه است.
کد خبر: ۸۹۲۲۲۷۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین شاه چراغی، امام جمعه شهرستان ازنا ضمن عرض تسلیت فرار رسیدن عزای سرور و سالار شهیدان اظهار داشت:از محرم جهت شناخت هرچه بیشتر راه و مسیر اهل بیت عصمت و طهارت استفاده شود و واعظان و خطیبان با روشنگری اهداف قیام امام حسین (ع) را بیان کنند.

وی افزود:عزاداری برای سالار شهیدان مستحب است، اما اگر با شناخت از راه و مسیر قیام امام حسین (ع) نباشد ارزش چندانی ندارد و باید از این فرصت که در منیر‌ها در این شب‌ها هست استفاده بشود.

امام جمعه شهرستان ازنا با اشاره هفته دفاع مقدس و امر به معروف خاطر نشان کرد:این دو هفته برای استمرار نظام اسلامی مهم حیاتی است و در دروان دفاع مقدس تمام قدرت‌هایی استکبار جهانی متحد شدند تا ریشه انقلاب را برچینند که با اقتدار و مقاومت مردم ایران و رهنمود‌هایی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری به دهه چهارم انقلاب نزدیک می‌شویم.

شاه چراغی گفت:: امر به معروف یکی از مهم‌ترین وظایف ما که به عنوان ارزش دینی است که امروزه امر به معروف در بحث عفاف و حجاب را داریم که در جامعه به خوبی جلوه کرده است.

وی بانوان شهرستان ازنا خطاب قرار داد و افزود:ازنا یکی از شهر‌هایی متدین در استان لرستان محسوب می‌شود که متاسفانه بد حجابی و بی حجابی در شهر نمود پیدا کرده است و بانوان این شهر باید با امر به معروف لسانی و با احترام که تاثیر فراوان دارد از شیوع این ناهنجاری جلو گیری و ایستادگی کنند.

امام جمعه شهرستان ازنا سخنان ترامپ در سازمان ملل را سخیفانه و بیهوده خواند و گفت::در سازمانی که نشانه اتحاد و وحدت و حمایت از ملت‌های دنیا است و اینگونه سخنان سخیفانه و بیهوده توسط رئیس جمهور امریکا زده شود و حال باید نخبگان امریکایی در مورد سخنان رئیس جمهور امریکا موضعه بگیرند چرا که ترامپ با این سخنان بیهوده ماهیت امریکا را نشان داد که نمی‌شود به امریکا اعتماد کرد.

وی بااشاره به بازی جدیدامریکا و اسرائیل بعد از شکست داعش گفت::داعش نفس‌های اخرش را می‌کشد که به گفته سردار سلیمانی دو ماه دیگر داعش نابود خواهد شد، اما امریکا و اسرائیل بازی جدید جدایی کردستان عراق را کلید زده اند که نه به نفع مردم و نه به نفع منطقه است.

شاه چراغی افزود:در این زمان که مردم عراق اماده جشن بیروزی علیه داعش هستند نباید سر دم داران کرد این جشن بیروزی را به کام مردم عراق با خطا خود خراب کنند.

وی خطاب به استان دار اظهار داشت: جاده ازنا - شازند خیلی از مردم ازنا را داغ دار کرده اند و دیگر مردم این شهرستان طاقت غم را ندارند و ما از استاندار تقاضا داریم که جاده ازنا شازند را در صدر برنامه‌هایی خود قرار دهد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات