فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه:

تشکیل حکومت مهدوی نیازمند مبارزه با استکبار جهانی است

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه با بیان اینکه تشکیل حکومت مهدوی نیازمند مبارزه با استکبار جهانی است، افزود: امروز دشمن به جنگ با اعتقادات و باور‌های دینی برخاسته و باید با شبه پراکنی‌ها مبارزه کرد.
کد خبر: ۸۹۲۲۵۱۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ علی نیک یاد در سخنان قبل از خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بر لزوم تبیین و تقویت روحیه ایثار و شهادت و مقاومت در برابر استکبار جهانی تاکید کرد و گفت: پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تنها با روحیه جهادی و انقلابی محقق می‌شود.
 
وی با بیان اینکه تشکیل حکومت مهدوی نیازمند مبارزه با استکبار جهانی است، افزود: امروز دشمن به جنگ با اعتقادات و باور‌های دینی برخاسته و باید با شبه پراکنی‌ها مبارزه کرد.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه اظهار کرد: دشمن با علم به اینکه توان رویارویی نظامی با جمهوری اسلامی را ندارد، با راه اندازی تشیع انگلیسی و جریان شیرازی‌ها در عراق و تسنن آمریکایی و پشتیبانی شبکه‌های ماهواره‌ای در صدد ضربه به اعتقادات برخاسته و لذا باید مراقبت کرد تا در دام این توطئه‌ها گرفتار نشویم.
 
وی جنگ دیگر دشمن را تحریم‌های اقتصادی دشمن دانست و از اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بعنوان عملیات پدافندی در برابر این جنگ یاد کرد.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: جبهه استکبار در عرصه سیاسی بدنبال نفوذ در ارکان تصمیم ساز و تصمیم گیر نظام اسلامی است تا از این طریق عقبه انقلاب اسلامی را با انحراف و چالش مواجه کند.
ارسال نظرات