مسوول بسیج دانشجویی هشترود در گفت‌‌وگو با «بسیج»:

دانشجو باید بصیرت سیاسی داشته باشد

حسین‎فرد گفت: یکی از اهداف ما در بسیج دانشجویی این است که با برگزاری نشست‎های بصیرت و روشنگری و فعالیت در فضای مجازی موجبات ارتقای فهم سیاسی و بصیرت بیشتر دانشجویان را فراهم آوریم.
کد خبر: ۸۹۲۲۶۹۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱

محمد حسین فرد مسوول بسیج دانشجویی هشترود در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به لزوم آگاهی یافتن دانشجویان از مسائل سیاسی عنوان کرد: یکی از اهداف ما در بسیج دانشجویی این است که با برگزاری نشست‎های بصیرت و روشنگری و فعالیت در فضای مجازی موجبات ارتقای فهم سیاسی و بصیرت بیشتر دانشجویان را فراهم آوریم.


حسین فرد در ادامه مطرح کرد: برگزاری نشست‎های بصیرتی ویژه اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی به صورت ماهانه و برای دانشجویان چند بار در سال با بهره‎گیری از اساتید و کارشناسان برجسته برای حضور در این جلسات، نشریات دانشجویی و ویژه‎نامه‎ها به منظور بصیرت‎افزایی بیشتر دانشجویان از اقدامات ما در بسیج دانشجویی است، ضمن اینکه کانالی نیز در فضای مجازی داریم که اخبار و تحلیل‎های سیاسی را در این کانال در اختیار دانشجویان قرار می‎دهیم.


مسوول بسیج دانشجویی هشترود در خاتمه تاکید کرد: دانشجو باید دارای بصیرت سیاسی بالایی باشد و تحلیل سیاسی داشته باشد و از وقایع و فتنه‎هایی که در طول تاریخ این انقلاب رخ داده آگاهی داشته باشد تا بتواند در موقعیت‎های مختلف تصمیم‎گیری درستی داشته باشد.

ارسال نظرات