جانشین فرمانده سپاه ناحیه ابهر:

برگزاری بیش از ۹۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ابهر

امسال برای هفته دفاع مقدس بالغ بر ۹۰ عنوان برنامه در سپاه ناحیه تدوین شده که در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۲۲۷۰۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشین فرمانده سپاه ناحیه ابهر در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه شهرستان ابهر، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، از تدوین بیش از ۹۰ عنوان برنامه این نهاد در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: برنامه های تدوین شده در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس به مرحله اجرا در می‌آید.

افشار افزود: نیروهای مسلح با همت مردم شریف ایران در مقابل دشمن ایستادگی کرده و اجازه نمی دهند وجبی از خاک ایران به دست بیگانگان بیفتد.

وی گفت :در ادامه اظهار داشت: شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس کار حسینی کردند, بیائید ماهم کار زینبی کنیم؛ حضرت زینب در هر مراسمی به تشریح واقعه ی کربلا پرداخته و یاد برادر و شهدا را زنده نگه داشتند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ابهر ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم, با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری  تصریح کرد: دوران دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است .

وی با بیان اینکه گرامیداشت این رشادت ها تعظیم شعائرالله است، تاکید کرد: امروزه روحیه ی شهادت طلبی و خون شهیدانی مانند شهید حججی و تمامی شهدای مدافع حرم، کشور عزیز ما را بیمه کرده است.

افشار در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: امسال برای هفته دفاع مقدس بالغ بر ۹۰ عنوان برنامه در سپاه ناحیه تدوین شده که در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت به مرحله اجرا در می‌آید.

وی برگزاری برنامه ی زیارت عاشورا و حرکت دسته ی عزاداری به سمت مصلی نماز جمعه، در نخستین روز از هفته ی دفاع مقدس که به نام «معنویت و اقتدار نیروهای مسلح، وحدت ملی و سلامت» نامگذاری شده است، بازنمایی عملیات ثامن الائمه به مدت چهار روز, دیدار با امام جمعه شهرستان و همایش زنان ایثارگران و بسیجی در طول این هفته را از جمله برنامه‌ها عنوان کرد.

افشار با بیان اینکه کارگاه های مختلف آموزشی در این هفته برگزار خواهد شد تصریح کرد: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، افتتاح چندین پروژه ی عمرانی (پایگاه های شهری و روستایی) و رو نمایی از کتاب «وداع آخر» از جمله برنامه های این هفته در شهرستان ابهر می باشد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ابهر با اشاره به اینکه  عملیات ثامن الائمه برای شکست حصر آبادان اجرا شد، گفت: این عملیات در تاریخ پنجم مهرماه ۱۳۶۰ به مدت دو روز برای آزاد سازی مناطق اشغالی به فرمان امام راحل در شرق کارون صورت گرفت.

 

ارسال نظرات