هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان است

جانشین فرمانده سپاه در مسجد جامع دهگلان گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان است.
کد خبر: ۸۹۲۲۷۲۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سرهنگ دوم پاسدار حسن راشدی،جانشین سپاه دهگلان با اشاره به مصادف بودن هفته دفاع مقدس با ایام محرم ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ایام دفاع مقدس و ترویج این فرهنگ یاد آور رشادت‌ها و از خودگذشتگی بزرگ مردانی است که با اقتدا به ابا عبدالله الحسین (ع) گام در مسیر عشق و شهادت گذاشتند.


وی هفته دفاع مقدس را یاد آور رشادت ها، از خود گذشتگی و دلاورمردی رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی دانست و اظهار داشت: در ۳۱ شهریور سال ۵۹ در چنین روزی کشور ایران اسلامی مورد تهاجم صدام و حامیانش قرار گرفت.


راشدی فرد گفت: حفظ و تکریم دفاع مقدس و افتخار آفرینان آن متعلق به همه‌ی اقشار جامعه است و باید همه افراد به هر شکلی که می‌توانند به تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره این ایام بپردازند.


جانشین فرمانده سپاه دهگلان گفت: زمانی که ایران اسلامی مورد تهاجم قرار گرفت مردم ایرام اسلامی از هر قوم مذهبی با اتحاد و همبستگی بسیج شدند و توانستند پس از ۸ سال مقاومت پیروزی را نصیب کشورشان نمایند.


راشدی فرد افزود: هفته دفاع مقدس فرصت بسیاری مناسبی برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: باید در مسیر ترویج فرهنگ شهدا در جامعه حرکت کرد و تلاش کرد که یاد شهدا همیشه در جامعه زنده نگاه داشته شود.


راشدی فرد گفت: حفظ یاد شهدا وظیفه همه آحاد جامعه است، زیرا امنیت امروز جامعه مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌ها رزمندگان در دوران دفاع مقدس بوده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات