ویزه هفته دفاع مقدس/

رونمایی از کتاب چشمان یعقوب

نشست بررسی وآئین رونمایی کتاب اولین شهید مدافع حرم پاسدار شهرستان نظرآباد در فرهنگسرای هنر اجرا شد.
کد خبر: ۸۹۲۲۷۷۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مراسم رونمایی از کتاب چشمان یعقوب زندگانی اولین شهید پاسدار مدافع حرم  شهرستان نظرآباد"شهید مهندس کارگر برزی" با حضور جمعی از مسئولین و بسیجیان در فرهنگسرای هنر شهرستان نظرآباد برگزارشد.

رونمایی از کتاب چشمان یعقوب

این کتاب توسط خانم شهلا پناهی نگاشته شده است نویسنده کتاب ثبت بخشی از زندگی نامه این شهید والامقام را از افتخارات وتوفیقات الهی برشمرد .

چشمان یعقوب حکایتی از صبر پدران شهداست، پدرانی ساده ومهربان که با وضو رزق حلال به خانه می برند، بی ادعا اولین پاسدار حریم خانواده هستند و تمام فراز و نشیب زندگی پشت چهره مردانه آن ها رنگ رضایت به تقدیر الهی را پیدا می کند.

 در ابتدای این مراسم ابتدا دکتر حسین عسگری فرمانده بسیج دانشجویی استان البرز مواردی از شجاعت ها ودلیرمردانگی های شهدای مدافع را بازگو کرد ، سپس سردار امامقلی مسئول قرارگاه حضرت زینب سلام الله علیها ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای دفاع مقدس وشهدای مدافع حرم خاطراتی از دوران دفاع مقدس را بازگو کرد واز نویسنده این کتاب تقدیر وتشکر بعمل آورد.


در پایان این مراسم  آزادفلاح رئیس کتابخانه های شهرستان نظرآباد خبر از نگارش زندگی نامه های شهدای دیگر شهرستان داد وگفت این سومین کتاب در وصف شهدای شهرستان نظرآباد است که به چاپ رسیده است و در آینده نزدیک شاهد آثار زیادی از زندگی نامه شهدا و ایثارگران خواهیم بود.


خبرنگار بسیجی : عزتی

ارسال نظرات
پر بیننده ها