نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

معلمان باید بدانند، دانش آموزان به عنوان امانت یک جامعه و یک نسل، در اختیار آنها می باشند

معلمان باید بدانند که دانش آموزان به عنوان امانت یک جامعه و یک نسل، در اختیار آنها می باشند و به همین دلیل باید در تربیت این قشر، توجه ویژه ای داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۲۳۱۳۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت (بازگشایی مدارس) که در مدرسه خوارزمی با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش و استاندار زنجان برگزار شد، گفت: بزرگترین سرمایه هر کشور، نیروی انسانی است و این افراد، مدیران آینده جامعه و گردانندگان چرخ‎های اقتصاد و سیاست کشور خواهند بود.

 آیت الله علی خاتمی افزود: دانش آموزان باید برای ساختن جامعه ای زیبا و موفق، برنامه ریزی اصولی و صحیحی داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در امر تعلیم و تربیت 3 گروه در جامعه وظایف مهمی بر عهده دارند، اظهار داشت:خانواده، آموزش و پرورش و دولت، سه گروهی هستند که با همه توان، همواره در راستای رشد و تعالی فرزندان کشور برای داشتن ایرانی آباد، سربلند و آزاد تلاش می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه معلمان باید بدانند که دانش آموزان به عنوان امانت یک جامعه و یک نسل، در اختیار آنها می باشند و به همین دلیل باید در تربیت این قشر، توجه ویژه ای داشته باشند، تصریح کرد: بالاترین هزینه در بخش آموزش و پرورش صورت می‎گیرد.

آیت الله علی خاتمی افزود: در همه کشورها بزرگترین هزینه کرد مالی در ارتباط با آموزش و پرورش است و دانش آموزان باید از این بستر و ظرفیت موجود به درستی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه با کنار هم بودن تحصیل، تهذیب و ورزش می توان شاهد موفقیت های بزرگی در جامعه بود، اظهار داشت: داشتن علم به تنهایی کافی نیست؛ بلکه علم باید به همراه تربیت توام با اخلاق و ایجاد نشاط و شادابی در بین دانش آموزان وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان خاطر نشان ساخت: با آغاز سال تحصیلی جدید 180 هزار دانش ‏آموز در استان زنجان وارد مدارس می شوند که برای رشد علمی، تربیت اخلاقی و بالندگی آنها، 15 هزار نفر کادر آموزش و پرورش فعال خواهند شد.

 

 

 

ارسال نظرات