استاندار اردبیل:

اقتدار جمهوری اسلامی ایران پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های ترامپ است

استاندار اردبیل گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های ترامپ است.
کد خبر: ۸۹۲۳۱۵۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،  مجید خدابخش در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت: برای همه ما وظیفه است تا همواره به یاد فداکاری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس باشیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دست یابیم.

وی افزود: در دفاع مقدس دشمن تا آن جا که توان داشت برای ضربه به نظام و انقلاب تلاش می‌کرد ولی به پشتوانه رهبری تمام دسیسه‌های استکبار نقش برآب شد و دشمنان نتوانستند حتی یک وجب از خاک کشور را تصاحب کنند که این یک افتخار بسیار بزرگ برای ما است.

استاندار اردبیل گفت: امام راحل با شجاعت به پشتوانه مردمی در برابر توطئه‌های دشمن ایستاد و با مدیریت عالمانه خود نگذاشت صدمه ای به نظام وارد شود که به همین منظور نیاز است از این پس جوانان کشورمان آگاهی و هوشیاری را مبنای کار قرار داده و در این زمینه پیشگام باشند.

خدابخش بیان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های ترامپ رئیس جمهوری آمریکا است تا به عظمت و اقتدار نظام اسلامی پی ببرد و نیاز است در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نشود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی دست یابیم.

وی تصریح کرد: ملت ایران هیچ گاه زیربار ظلمت و زور استکبار جهانی نمی‌رود و این مهم در طول تاریخ به اثبات رسیده است.

ارسال نظرات