فرماندار سرعین:

شهدای دفاع مقدس دانش آموخته مکتب امام حسین (ع)بودند

فرماندار سرعین گفت:هر سال بیش از پیش عشق به امام حسین پر شور شده و شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز دانش اموخته مکتب امام حسین علیه السلام بودند و همانند عاشورا ازدفاع مقدس درس های آموزنده ای یاد می گیریم.
کد خبر: ۸۹۲۳۴۲۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فرماندار سرعین در مراسم زنگ مهر و مقاومت و بازگشایی مدارس گفت:باید تمامی مسئولین بستر های مناسب جهت سال تحصیلی جدید را فراهم کنیم.

عاطف ناصری افزود:عاشورا درس  آگاهی و ارزش های اصیل انسانی و اخلاق بود وقیام امام حسین (ع)  بدین معنا بود که زر و زیور دنیا ارزشی در مقابل ارزش ها ندارد.

وی تصریح کرد:هر سال بیش از پیش عشق به امام حسین پر شور شده و شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز  دانش اموخته مکتب امام حسین علیه السلام بودند و همانند عاشورا  ازدفاع مقدس درس های آموزنده ای یاد می گیریم.

فرماندار سرعین با یادآوردی قدرت علم و دانش همچون دانش هسته ای و موشکی گفت:اگر دیروز در سنگر دفاع حریم کشور جنگیدیم امروز باید در سنگر های فرهنگ ایستادگی کنیم و در سایه علم و دانش می توان در مقابل هجمه های دشمن ایستاد.

این مسئول یاد اورد شد:اگر امروز در مقابل ادبیات سخیف استکبار ایستاده ایم در نتیجه رشد علم و دانش ما در عرصه های گوناگون است.

وی اظهار کرد:مسیر مثلث مدرسه دانش و اولیا باید جهت توسعه و پیشبرد اهداف عالی هموار شود و خیرین شهرستان در این راهها قدمهای چشمگیری برداشته اند.

مدیر آموزش و پرورش سرعین نیز گفت:در هشت سال دفاع مقدس جلوه ایثار عشق و مدیریت را تداعی شد و هر چند جنگ تلخ بود اما این جلوه های به آن زیبایی خاص داد.

غلامحسین گنجی افزود:امروز نیز جوانان ما در سطح مدارس یا حرکت خودجوش به یاری نیازمندان امده و خیرین را جهت تهیه اقلام اموزشی دعوت کرده اند.

وی در پایان گفت:تمامی مدارس سرعین مجهز سیستم گرمایشی هستند و انشاءالله از سال اینده مدرسه کانکسی در سرعین نخواهیم داشت.

 

 
برچسب‌ها

منبع:چشمه لر

ارسال نظرات