همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس:

برگزاری مراسم ۳۱رژه شهریور در بندرخمیر

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس،مراسم رژه نیروهای مسلح بندرخمیر با حضور نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۳۵۱۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرخمیر در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، عنوان کرد:اگر این برگ تاریخ زنده نگه داشته نشود، با افراط و تفریط مواجه و به فراموشی سپرده می‌شود.

اسماعیل سدید پناه فرمانده سپاه بندرخمیر با اشاره به لزوم زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دفاع مقدس گفت: اگر این برگ تاریخ زنده نگاه داشته نشود،با افراط و تفریط مواجه و به فراموشی سپرده می‌شود.
وی افزود: حمله به ایران برنامه ای مدون بود که توسط غرب تنظیم و بوسیله عراق اجرا شد.
فرمانده سپاه پاسداران بندرخمیر عنوان کرد: مدافعان حرم همه از دفاع مقدس درس گرفته اند و شاگردان همان مکتبند.

هفته دفاع مقدس یادآور ۸سال دفاع مقتدرانه و مملو از ایثار و جوانمردی است.
سید عبدالجلیل قتالی رئیس مدرسه علوم دینی صدرالاسلام بندرخمیر با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور ۸سال دفاع مقتدرانه و مملو از ایثار و جوانمردی است.
وی افزود: بی شک یکی از درخشان ترین نقطه های تاریخ ما دفاع مقدس است.

رئیس مدرسه علوم دینی صدرالاسلام بندرخمیر هدف از برگزاری هفته دفاع مقدس را چنین تشریح کرد: زنده نگاه داشتن دفاعی که برای تحقق آن خون های زیادی به زمین ریخته شده است.

وی، افزود: با اشاره به از خود گذشتگی رزمندگان اسلام در ۸ دفاع مقدس عوامل پیروزی رزمندگان را چنین عنوان کرد: رهبری مقتدانه امام راحل(ره)، حضور جوانان مومن و انقلابی در صحنه، ترویج فرهنگ شهادت طلبی، حفظ وحدت و یکپارچگی ملت، عزم و اراده مردم برای پیروزی در جنگ را به عنوان دلایل اصلی پیروزی برشمرد.

دفاع مقدس بعد از جنگ ویتنام بزرگ ترین جنگ قرن بود.
محمد ملایی فرماندار شهرستان بندرخمیر ضمن بیان خصوصیات بارز هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس بعد از جنگ ویتنام بزرگ ترین جنگ قرن بود.

وی افزود: جنگ ما دفاع بود در مقابل متجاوز، استقامت رزمندگان و فرماندهان جنگ مثال زدنی بود، ایشان بی اعتنا به مسائل دنیایی بودند، اگر ما در جنگ به پشتیبانی دیگر کشورها امید داشتیم شاید وضعیت جنگ به شکل دیگری رقم می خورد.
فرماندار بندرخمیر عنوان کرد: در زمان جنگ بیشتر جمعیت کشور را جوانان تشکیل می دادند که با بی اعتنایی به دنیا راه شهادت را برگزیدند.

وی با اشاره به نقش مادران و زنان در دفاع مقدس بیان کرد: مادران و زنان مشوق جوانان برای رفتن به جبهه بودند.

ارسال نظرات