امام جمعه اصلاندوز:

دولت از همه گزینه های خود برای دفاع از منافع ملت ایران استفاده کند

امام جمعه اصلاندوز ضمن اشاره به سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا در مورد ایران گفت:دولت باید از همه گزینه های خود برای دفاع از منافع ملت ایران استفاده کند.
کد خبر: ۸۹۲۳۵۱۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،  حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با محکومیت سخنان سخیف و جاهلانه ترامپ رییس جمهور آمریکا در مورد ایران اسلامی گفت:ضروری است مردم ایران نسبت به اظهارات بچه گانه رییس جمهور آمریکا پاسخ انقلابی و دندان شکنی بدهند.

وی افزود:در پی شکست های پی در پی آمریکا در منطقه از جمله عراق و سوریه یا شکست داعش و دیگر گروههای تروریستی و تکفیری،خودش را این طرف و آن طرف می زند.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه نشست امسال مجمع عمومی سازمان ملل واقعیت حاکمان واشنگتن و غاصبان تل آویو را بر جهانیان آشکار کرد افزود:الان ماهیت آمریکا مشخص شده است ما سه سال فشارهای آمریکا را تحمل کردیم از کنار آن گذشتیم و به آنها واکنشی نشان ندادیم .دولت باید از همه گزینه های خود برای دفاع از منافع ملت ایران استفاده کند.

حجت الاسلام اسدزاده تبدیل شدن ایران به قدرت برتر منطقه،اقتدار روز افزون ایران،شکست های پی در پی و خرد کننده ای که آمریکایی ها بویژه در منطقه از ایران دربافت کرده است و بهم خوردن سیستم عصبی و انسجام فکر آنها  را از مشکلات آمریکا با ایران عنوان کرد.

وی در ادامه با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام جمهوری اسلامی، معنویت جبهه های جنگ و دفاع مقدس،استقامت رزمندگان و فرماندهان در نبرد،بی اعتنایی به دنیا و شهادت طلبی رزمندگان در دفاع مقدس را از ویژگی های دفاع مقدس دانست.

خطیب جمعه اصلاندوز اخلاص،کرامت انسانی،خدامحوری،ولایت مداری،معادباوری،شجاعت،خودباوری و عفو و گذشت را رمز پیروی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس عنوان کرد.

حجت الاسلام اسدزاده همچنین با تسلیت آغاز ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از هیات امنای مساجد شهر و روستاها خواست درمراسمات از روحانیون استفاده کنند.

وی ضمن تبریک آغاز سالتحصیلی و بازگشایی مدارس گفت:آموزش و پرورش سنگ بنای آینده کشور و مساله تعلیم و تربیت مساله اول جامعه است و عوامل تاثیرگذار در تربیت کودکان و نوجوانان دارد.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با تبریک قبولی 47 نفر از دانش آموزان در کنکور امسال شهر اصلاندوز گفت:امسال به حول قوه الهی خیلی از جوانان به دانشگاههای معتبر کشوری راه یافتند که قابل تقدیر و تشکر هستند.

 

 

منبع:ارس تبار

ارسال نظرات