فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز:

دشمن از تقویت روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در جوانان ما واهمه دارد

فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز گفت:دشمن از تقویت روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در جوانان ما واهمه دارد.
کد خبر: ۸۹۲۳۵۲۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،  سرهنگ "حسین حسین زاده" پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی با بیان اینکه تقارن هفته دفاع مقدس با دهه اول ماه محرم ظرفیت مناسبی برای ترویج فرهنگ حماسی و عاشورایی است گفت:رزمندگان اسلام امتداد حرکت حضرت امام حسین(ع)است.

وی دفاعی بودن،معنویت رزمندگان،بی اعتنایی به دنیا و استقامت را از شاخصه های دفاع مقدس عنوان کرد و گفت:هفته دفاع مقدس یادآور شجاعت،شهامت و از خودگذشتگی مردان و زنانی است که به رهبرکبیر انقلاب اسلامی لبیک گفتند و در صحنه های نبرد حاضر شدند.

فرمانده ناحیه عشایری امنیت و آسایش امروز کشور را در سایه مقام معظم رهبری،ایثارگریهای رزمندگان اسلام و خون شهدا دانست و تصریح کرد:رزمندگان کشورمان با تاسی از سید الشهدا در هشت سال جنگ حق علیه باطل شجاعانه ایستادگی کردند.

حسین زاده در ادامه با اشاره به سخنان سخیف و تهمت های ترامپ رییس جمهور آمریکا گفت:فردی که می داند تمام منافع آمریکا و سردمداران کفر در خطر است امروز می آید و در سخنانی ابلهانه به ملت ایران توهین می کند.این حرکت نشان می دهد که ایران اسلامی امروز پرچمدار اسلام در دنیا شناخته شده و این در سایه تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه تاکنون هر نقشه ای از سوی سردمداران آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایران اسلامی با شکست مواجه شده است افزود:امروز همه دشمنان ناراحت بوده و واهمه دارند از اینکه روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در بین جوانان ما تقویت شده است.

فرمانده ناحیه عشایری خاطرنشان کرد:انتقال فرهنگ جهاد و شهادت و فهماندن اهداف شهدا به نسل‌های آینده مهم‌ترین سلاح مقابله در جنگ نرم دشمنان و راه صیانت از خون شهدا است.

حسین زاده در پایان افزود:مردم شهر مرزی اصلاندوز همگام با ملت آگاه ایران اسلامی بعد از نماز جمعه در راهپیمایی جواب دندان شکنی به سخنان سخیف و ابلهانه رییس جمهور امریکا خواهند داد.

 

 

منبع:ارس تبار

ارسال نظرات