مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

رسیدگی به ایتام و نیازمندان از تأکیدات دین مبین اسلام است

رسیدگی به ایتام و نیازمندان از تأکیدات دین مبین اسلام است و بر همین اساس آرامش دادن به آن‌ها مایه آرامش روحی و روانی انسان می شود.
کد خبر: ۸۹۲۳۶۴۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع کارکنان بانک مسکن استان با اشاره به اینکه مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد موجب اثربخشی خدمات این نهاد می‌شود، گفت: رویکرد کمیته امداد زمینه‌سازی برای رسیدن  اقشار مختلف جامعه به فیض خدمت به نیازمندان است.

هدایت صفری بابیان اینکه خدمات کمیته امداد در بخش‌های مختلف با مشارکت خیران به جامعه هدف این نهاد ارائه می‌شود، افزود: مشارکت مردم در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد موجب می‌شود نیازهای گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد به خدمت اثربخش  به آن‌ها تبدیل شود.

وی از حمایت کمیته امداد استان زنجان از بیش از سه هزار و 100 یتیم و فرزند محسنین خبر داد و اظهار داشت: رسیدگی به ایتام و نیازمندان از تأکیدات دین مبین اسلام است و بر همین اساس آرامش دادن به آن‌ها  مایه آرامش روحی و روانی انسان می شود.

وی به حمایت بیش از 21هزار خیر در قالب طرح اکرام و محسنین از  ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان اشاره کرد و افزود : حامیان طرح‌های اکرام و محسنین با کفالت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد زمینه آرامش روانی این گروه از جامعه هدف این نهاد را فراهم می‌کنند.

صفری ادامه داد : خیران با نیت خیر خود در کمک به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ، در کنار توجه به ابعاد معنوی کمک به دیگران و دستگیری از محرومان  مسئولیت اجتماعی خود در قبال نیازمندان جامعه را نیز به‌خوبی انجام می‌دهند.

وی با قدردانی از کمک سه میلیون تومانی کارکنان بانک مسکن استان زنجان برای تهیه لوازم‌التحریر ، کیف و کفش موردنیاز ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ، گفت : هزینه‌های تحصیلی  20 نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با مشارکت کارکنان بانک مسکن تأمین شد.

گفتنی است در مراسمی که با حضور کارکنان بانک مسکن استان زنجان برگزار شد بسته‌های لوازم‌التحریر و کیف و کفش در آستانه بازگشایی مدارس به 20دانش‌آموز یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان تحویل شد.

 

ارسال نظرات