به همت سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان صورت گرفت؛

افتتاح مجتمع آموزشی 14 کلاسه هوشمند در زاهدان

صبح امروز با حضور فرماندهان سپاه سلمان ، روسا و معاونین اداره کل آموزش و پرورش و فرماندهان و مدیران اقشاری سپاه سلمان مراسم افتتاحیه مجتمع آموزشی 14 کلاسه هوشمند در زاهدان افتتاح شد
کد خبر: ۸۹۲۳۷۳۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبر گزاری بسیج از سیستان و بلوچستان سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی در آیین افتتاحیه مجتمع آموزشی اندیشمند آینده که با حضور مسئولان استانی وشهرستان  در زاهدان برگزارشد،اظهار داشت: خدا را شاکریم در مجموعه سپاه به ما توفیق داد تا در راستای پیشبرد اهداف علمی و پیشرفت دانش وتربیت اسلامی و کمک به اداره کل آموزش و پرورش گام برداریم که شروع این گام عظیم با همت پاسداران آغاز وان شا الله شاهد توسعه فضاهای زیبا یی در استان باشیم.

وی افزود: هدف از احداث این مجتمع و سایر مجتمع‌های سپاه  کمک به حوزه علمی و آموزشی و تقویت رویکرد اخلاقی و تربیتی است.

وی با اشاره به اینکه امروز در حوزه تربیتی غفلت کردیم و عقب ماندیم، بیان داشت: علت اصلی مشکلات ما در سطوح بالای علمی این است که به این حوزه به صورت جدی کمک نکردیم حوزه دین و اخلاق را به یک سری افراد خاص سپردیم،افرادی که وظیفه دارند، اما خود را از حوزه دین و اخلاق جدا می‌پندارند و این از معضلات جدی در حوزه آموزش و پرورش است .
سردار معروفی تاکید کرد: رویکرد ما در فراز انقلاب اسلامی و در کنار علم و آموزش رویکرد تربیتی نونهالان برای پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی و خدمت صادقانه و مخلصانه و بی منت برای مردم است.
وی اضافه کرد: به فضل الهی سپاه پاسداران در سراسر کشور با هماهنگی آموزش و پرورش گام‌های موثری برداشته و در استان سیستان و بلوچستان نیز  با هماهنگی مدیر کل آموزش و پرورش نیز شروع کردیم و هم این مجموعه و هم مجموعه افق را چشم انداز سال آینده قرار دادیم.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: با پیگیری سردار نقدی و پیگیری‌های جدی و جلسات مکرر این مجموعه با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد و صد و پنج میلیون تومان که دو میلیارد و ۸۰۰ تومان را سازمان بسیج و ۳۰۵ میلیون تومان را سپاه استان تقدیم کرد و این مجموعه اموزشی با ۶ هزار متر زمین و ۱۸۰۰ بنای مفید آموزشی آبرومندانه با استاندار‌های آموزشی خریداری شد.
وی ادامه داد: فاز دوم این مجتمع در چند روز آینده کلنگ زنی خواهد شد و قرینه‌ی مجموعه فوق ساخته میشود؛ مجتمعی که بتواند هزار دانش آموز را سرویس دهی کند.
سردار معروفی بیان داشت: در حال حاضر سپاه سلمان چهار مجوز قانونی از آموزش و پرورش برای احداث پیش دبستانی دخترانه و پسرانه و ابتدایی دخترانه و پسرانه گرفته است.
فرمانده سپاه سلمان گفت: شروع کار امسال با ۲۰۰ دانش آموز است و خط کش گذاری قومی و مذهبی نداریم. در این حوزه شهروند ایرانی انقلابی از جنس ماست و باید برای او خدمت کرد .

وی بابیان اینکه نگرش ما تربیت فرزندان مستعد می‌باشد که می‌توانند تاثیر گذار جامعه باشند افزود:ارتباط اولیا و مربیان؛ لازمه شکل دهی ساختار وجودی و حقیقی فرزندان ماست.

سردار معروفی بیان داشت: این مجتمع از امکانات آزمایشگاه، کارگاه کامپیوتر، کارگاه هنر و خلاقیت، کلاس‌های هوشمند و پارک بازی برخوردار می‌باشد.

ارسال نظرات