تشریح برنامه‌ های هفته دفاع مقدس در ابوموسی

جانشین ناحیه مقاومت بسیج ابوموسی، برنامه‌ های پیش ‌بینی شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۹۲۳۹۲۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرگرد پاسدار حسین احمدی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوموسی در گفتگو با خبرنگار نافذ آنلاین به منظور تبیین برنامه های هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه این هفته امسال با دهه اول محرم و واقعه کربلا که الهام بخش انقلاب بوده است، قرین شده است، گفت: هدف از پیش‌ بینی و اجرای برنامه ‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، حفظ و نشر آثار و ارزش ‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایتمداری، مقاومت، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوموسی اظهار کرد: در بزرگداشت سالروز هفته دفاع مقدس که همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می باشد، ۲۲ ویژه برنامه مبتنی بر شعار « اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» و شعار محوری «من انقلابی ام» و توجه ویژه به شاخص وحدت، همبستگی و تقویت روحیه انقلابی در جهت مقابله با هر نوع فتنه دشمن، در شهرستان ابوموسی پیش بینی شده است.
احمدی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم، لزوم پرداختن به برنامه‌ هایی با بهره ‌گیری از مراسم‌ های ویژه دهه اول محرم و ایجاد فضای تبلیغاتی خاص را یادآور شد.
وی شعار محور هفته گرامیداشت دفاع مقدس را «من انقلابی‌ام» عنوان و افزود: در اولین روز هفته دفاع مقدس، رژه اقتدار نیروهای مسلح و شرکت گسترده بسیجیان در نماز وحدت و خاطره گویی یادگاران دفاع مقدس پیش‌بینی شده است.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوموسی بیان کرد: مسابقه نقاشی کودکان با موضوع محرم و برگزاری کلاس پدافند غیر عامل، از دیگر برنامه ‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ابوموسی است.
احمدی از برپایی برنامه‌ هایی نظیر شب شعر عاشورایی، نشست های بصیرتی، سرکشی به خانواده‌ های معظم شهدا، پخش فیلم با محتوای دفاع مقدس، برپایی ایستگاه های صلواتی، فضاسازی با موضوع هفته دفاع مقدس و ماه محرم، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا و …به عنوان برنامه‌ های شاخص این هفته یاد کرد.
وی گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تقدیر از جایگاه و مقام کسانی است که برای دفاع از ارزش های اسلامی و کیان ایران اسلامی جان خود را تقدیم اسلام کرده اند و همه وظیفه دارند تا برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن برنامه های این هفته پیشقدم باشند.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوموسی افزود : امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد و هفته دفاع مقدس این فرصت را در اختیار تمامی افراد قرار می دهد تا این ارزش ها به نسل جوان منتقل شود.

ارسال نظرات