رشد ۲۳ درصدی پایش عوامل شیمیایی آب شرب استان

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از رشد ۲۳ درصدی پایش عوامل شیمیایی آب شرب در شهرهای استان در چهار سال اخیر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۴۰۴۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹
مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاخص پایش عوامل شیمیایی از ۷۰ درصدرشد ۲۳ درصدی پایش عوامل شیمیایی آب شرب شهرهای استان در مهرماه سال ۶۲ به ۹۳ درصد در مهرماه ۹۶ رسیده است.
سیدعلی لدنی‌نژاد تجهیز و به روز رسانی آزمایشگاه‌های شرکت آب و فاضلاب استان، از جمله آزمایشگاه مرکزی شرکت آبفای استان را از دلایل رشد پایش عوامل شیمیایی آب شهرهای استان اعلام کرد و ادامه داد: علاوه بر این، تلاش شد با جذب نیروهای متخصص وکاربلد در آزمایشگاه‌های آب و فاضلاب سرعت و دقت آزمایشات انجام شده نیز افزایش یابد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در ادامه با اشاره به اینکه کنترل کیفی و بهداشت آب شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به صورت مداوم در حال انجام است، گفت: در سال جاری بیش از هزار و ۶۰۰ مورد آزمون شیمیایی آب از شبکه توزیع و مخازن آب شرب در شهرهای استان انجام شده است.
سیدعلی لدنی‌نژاد افزود: در همین مدت بیش از ۶۵۰ مورد آزمون باکترولوژی و بیش از ۸۵۰ مورد آزمون هتروتروف در آزمایشگاه‌های آب و فاضلاب استان انجام شده است.
ارسال نظرات