مصرف نگران کننده برق در ادارات دولتی استان

در شش ماهه اول امسال ، مصرف برق در ادارات دولتی استان نسبت به مدت مشابه پارسال 18 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۸۹۲۴۰۵۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در دومین جلسه کارگروه مصرف نگران کننده برق در ادارات دولتی استان در شش ماهه امسالپدافند غیرعامل انرژی میزان مصرف برق شش ماهه امسال دستگاه‌های دولتی کهگیلویه و بویراحمد را ۱۵۶ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۵۳ کیلو وات اعلام کرد و گفت: این در حالی است که این میزان در مدت مشابه پارسال ۱۳۲ میلیون و ۴۶۷ هزار و ۲۳۵ کیلو وات بوده است و ضرورت دارد مدیریت مصرف انرژی در ادارات مورد توجه مدیران قرار گیرد.
داود راهزادی با بیان اینکه از مجموع ۲۴۰ هزار اشتراک برق در استان ۱۰ هزار و ۵۶۷ مشترک مربوط به دستگاه‌های دولتی است افزود: مصرف برق کل استان در شش ماهه اول امسال ۹۱۹ میلیون و ۹۱۷ هزار و ۲۹۹ کیلو وات بوده که ۱۷ درصد از این میزان برق مصرفی مربوط به دستگاه‌های دولتی است.
راهزادی گفت: بر اساس دستورالعمل وزارت نیرو امسال دستگاه‌های دولتی باید ۲۵ درصد از برق مصرفی خود را از طریق انرژی‌های تجدیدپذیر از جمله نیروگاه‌های خورشیدی تامین کنند.
وی گفت: چنانچه دستگاه اجرایی دولتی این دستورالعمل را رعایت نکند نرخ بهای مصرف برق آن‌ها افزایش می‌یابد.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هم با اشاره به در پیش رو بودن هفته پدافند غیرعامل با تشریح برنامه‌های این هفته گفت: نواختن زنگ پدافند غیرعامل در مدارس استان همزمان با سراسر کشور، برگزاری مانور و همایش‌های مختلف، دیدار با نماینده، ولی فقیه، ائمه جمعه و نخبگان استان، تشکیل ستاد پدافند غیرعامل از مهمترین برنامه‌ها در این هفته است.
شاهرخ کناری افزود: ۴۰ میلیون تومان برای برگزاری همایش استانی آب و انرژی پدافند غیرعامل، در شهر یاسوج اختصاص یافته است.
در این جلسه برخی مدیران دستگاه‌های خدمات رسان ضمن ارائه مهمترین اقدامات در حوزه پدافند غیرعامل در زمینه آمادگی و نحوه خدمات رسانی مطلوب به مردم در هنگام بروز حوادث احتمالی گفتگو و تبادل نظر کردند.
ارسال نظرات