مدیرکل کمیته امداد استان زنجان :

تعاملات بین بخشی مناسب و حرکت تیمی زمینه‌ساز خدمت اثربخش به مددجویان می شود

تعاملات بین بخشی مناسب و حرکت تیمی و منسجم زمینه‌ساز خدمت اثربخش به مددجویان و برجسته و شفاف شدن عملکردها در حوزه‌های مختلف است که موجب افزایش اعتماد مردم به کمیته امداد می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۴۲۳۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه وظیفه کمیته امداد رفع فقر و محرومیت از جامعه با استفاده از منابع داخلی و مشارکت مردم در برنامه‌های اجرایی این نهاد است ، گفت : اعتماد مردم بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است و باید با شفاف‌سازی عملکردها در بخش‌های مختلف نصاب مشارکت مردم در برنامه‌های اجرایی این نهاد افزایش یابد.

هدایت صفری افزود: تعاملات بین بخشی مناسب و حرکت تیمی و منسجم زمینه‌ساز خدمت اثربخش به مددجویان و برجسته و شفاف شدن عملکردها در حوزه‌های مختلف است که موجب افزایش اعتماد مردم به کمیته امداد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از خدمات ملموس و قابل‌مشاهده کمیته امداد توانمندسازی خانوارهای مددجویی و خوداتکایی و خودکفایی آن‌ها است، اظهار داشت: راهبرد اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف و اولویت‌های مهم این نهاد در ارائه خدمت به مددجویان تحت حمایت زمینه‌سازی برای توانمندی آن‌ها است و تمامی خدمات در حوزه‌های مختلف باید با رویکرد توانمندسازی به جامعه هدف ارائه شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  تصریح کرد: ارتقاء عملکردهای کمیته امداد در بخش توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت و کارکردهای اثربخش در حوزه رسیدگی به امور نیازمندان موجب اعتماد افزایی در مردم برای مشارکت در برنامه‌های اجرایی این نهاد می‌شود.

هدایت صفری در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های این نهاد در حوزه اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و گفت: افزایش دو برابری سهم استان از محل منابع بانکی و داخلی کمیته امداد در سال جاری نشان از اراده این نهاد در حوزه ایجاد اشتغال و زمینه‌سازی برای خودکفایی جامعه هدف است.

وی ادامه داد : وظیفه‌داریم با شناسایی صحیح افراد مستعد ایجاد اشتغال و هدایت آن‌ها به سمت کارآفرینی و اشتغال‌زایی  زمینه تحقق اهداف کمیته امداد در حوزه اشتغال و توانمندسازی مددجویان را فراهم کنیم .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در پایان با تأکید بر اینکه هر حوزه باید  به‌تناسب مأموریت و رسالت خود در این بخش نقش خود را به‌درستی ایفا کند ، افزود : نقش‌آفرینی مناسب حوزه‌های مختلف موجب می‌شود فرآیند ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت با سرعت بیشتری انجام شود.

 

ارسال نظرات