مراسم گرامیداشت روز سرباز درسپاه بانه برگزار گردید

مراسم گرامیداشت روز سرباز به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز سرباز در حسینسیه حضرت مهدی (عج) سپاه بانه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۲۴۳۳۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸



به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم گرامیداشت روز سرباز به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز سرباز در حسینیه حضرت مهدی (عج) سپاه بانه برگزار گردید.


سرهنگ مصطفی سلیمانی فرمانده سپاه بانه در ابتدای برنامه این مراسم ضمن سخنانی با تبریک هفته دفاع مقدس و روز سرباز گفت: جوانان نقش تعیین کننده‌ای در پیشرفت جامعه دارند و خدمت سربازی نیز در رشد و شکوفایی استعداد جوانان و ایجاد آمادگی برای ورود به زندگی اجتماعی بسیار سازنده می‌باشد.

وی هدف از برگزاری این جشن را ارج نهادن به خدمات ارزشمند سربازان در عرصه‌های مختلف، تقویت روحیه و انگیزه سربازان در خدمت صادقانه، تقویت ارتباط عاطفی و مشفقانه فرماندهان، مسئولین و پایوران با سربازان وظیفه را عنوان کرد.

سرهنگ سلیمانی ارتقاء فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان را ضروری دانست و گفت: ویژگی‌ها و استعداد‌های نهفته در وجود جوانان، مناسب‌ترین زمینه برای طراحی و ایجاد هرگونه تغییر و تحول فردی و اجتماعی است لذا ضروری است سربازان عزیز به تکالیف خود عمل نمایند.
 
 
فرمانده سپاه بانه تصریح کرد: سرباز یعنی سردادن برای خاک و ناموس و وطن و ما باید رزمندگان دوران دفاع مقدس را الگوی خود قرار دهیم که در سخت‌ترین شرایط این کشور با خود گذشتگی و ایثار امنیت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات