باحضور سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

آغاز به کار نمایشگاه «یاد یاران»/فاز دوم دهکده مقاومت بسیج با 7 پروژه افتتاح شد

نمایشگاه «یاد یاران»  همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و جمعی از مسئولان استان در دهکده مقاومت بسیج بجنورد گشایش یافت.
کد خبر: ۸۹۲۴۳۶۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  نمایشگاه «یاد یاران»  همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و جمعی از مسئولان استان در دهکده مقاومت بسیج بجنورد گشایش یافت.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در مراسم بهره برداری از این نمایشگاه و فاز دوم دهکده مقاومت، این دهکده را الگویی برای تمامی استان‌ها دانست و گفت: این الگو قابل عرضه به کشور نیز هست و استان هایی که در این خصوص به دنبال الگو بودند هم اکنون از این پروژه به عنوان نمونه استفاده می کنند.

 سردار «فضلی» تصریح کرد: به عنوان نمونه در اجرای فاز دوم دهکده مقاومت بسیج بجنورد، زمان آغاز عملیات ساخت و ساز پروژه، میزان هزینه و زمان پایان آن به دقت آورده و شفاف عمل شده است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار کرد: امروزه فرصتی برای مردم شریف خراسان شمالی و مهمانان آن میسر شده است تا بیشترین بهره‌مندی را از این نمایشگاه‌ها در راستای کسب اطلاعات مفید در خصوص ارزش‌های دفاع مقدس و نشر آن ها داشته باشند.

وی ادامه داد: مسئولان و مدیران در ارائه گزارش عملکرد خود به مردم صادق باشند و صریح و شفاف مسائل را بیان کنند.

 وی همچنین با اشاره به سفر تاریخی مقام معظم رهبری به خراسان شمالی گفت: سبک زندگی اسلامی که در جامعه ترویج می شود نتیجه سفر ارزشمند رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی است.

گفتنی است فاز دوم دهکده مقاومت بجنورد نیز با بهره برداری از 7 پروژه و کلنگ زنی مجموعه آبی در این مکان  بهره برداری شد.

پروژه مجموعه پینت بال با زیربنای  هزار و 300 متر مربع و 2 میلیارد و 200 میلیون ریال، پروژه صخره نوردی این دهکده با زیربنای 250 مترمربع و یک میلیارد ریال، سالن گود باستانی با زیربنای 525 متر مربع و 4 میلیارد ریال و  پارک فناور هم با 800 مترمربع زیربنا و 5 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه از جمله پروژه های بهره برداری شده در روز گذشته بودند.

همچنین سالن شبیه سازی اسلحه نیز با زیر بنای 400 متر مربع و 2 میلیارد ریال اعتبار دیگر پروژه بهره برداری شده بود و مجموعه آبی با  زیربنای 2 هزار و 100 متر مربع نیز کلنگ زنی شد.

ارسال نظرات