بصیرت یاران خمینی اقتدا به بصیرت یاران حسینی (ع) است

کارشناس سیاسی گفت: دفاع مقدس امتداد عاشورای حسینی است، بصیرت رزمندگان دفاع مقدس برگرفته ازبصیرت مولایشان حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) بود.
کد خبر: ۸۹۲۴۳۸۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال وبختیاری ؛ منوچهر خلیلیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ما در حال حاضر در یک جهاد هستیم که در این میدان به ایمان، بصیرت و تقوای ما حمله می‌کنند ویروس‌های گوناگون خطرناک معنوی را در میان ما پراکنده می‌کنند که برای مقابله با این تهدیدات باید قرارگاه‌هایی تشکیل دهیم.

وی با اشاره به مسائل اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: بسیجیان باید در تمامی امور همچون، مسائل اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی حضور داشته باشند.

کارشناس سیاسی، عنوان کرد: همانطور که اطاعت از ولایت فقیه وامام خمینی (ره) در 8 سال دفاع مقدس باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد در بحث آتش به اختیاری که به فرمان مقام معظم رهبری مدظله العالی بیان شد اطاعت از این فرمان باعث دوام و ثبات انقلاب اسلامی و فرهنگ دینی می شود.

خلیلیان در ادامه اذعان کرد: اختلاف و تفرقه یکی از ترفندهای دشمن و منافقین برای اختلاف افکنی بین مسلمانان است که این امر از زمان پیامبران و امامان علیه السلام و بعد از آن تا امروز ادامه داشته است و نمونه‌های زیادی در تاریخ بیان شده است که می‌توان به جنگ 8 سال دفاع مقدس ایران که جنگ بین دو کشور مسلمان بود اشاره کرد.

کارشناس سیاسی بیان داشت: ایجاد داعش، به عنوان یک فرقه از مسلمانان که باعث جنگ‌ها و کشتار بسیار زیادی شد و باعث تفرقه افکنی بین مسلمانان شد است از دیگر برنامه‌های غرب و آمریکا بود.

وی تصریح کرد: امروزه بعد از داعش استکبار جهانی که در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل است با ایجاد پروژه کشور مستقل کردستان بین کشورهای مسلمان ایران، عراق، سوریه و ترکیه اختلاف افکنی می‌کند و باعث ایجاد جنگ می‌شود.

ارسال نظرات