فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر(عج) شهر تخت:

120 نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس شهر تخت تجلیل می شوند

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر(عج) تخت از برگزاری همایش تجلیل از 120 نفر از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۴۳۹۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

 

عباس کاظمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر(عج) شهر تخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان در رابطه با برگزاری این همایش، عنوان کرد: همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس همایش تجلیل از 120 نفر از رزمندگان و پیشکسوتان شهر تخت با حضور علی نژاد جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در مسجد فاطمیه سرگاشان، برگزار می شود.

وی، تصریح کرد: دفاع مقدس که یادآور رشادت‏ها و ایثار بزرگ مردانى است که در لبیک به فرمان مقتداى خویش خمینى کبیر(ره) در راه دفاع از سرزمین اسلامى، ناموس و دین از همه وجود خود گذشتند و استقلال و سربلندى ایران اسلامى را رقم زدند و از این میدان امتحان پیروز و سربلند به در آمدند.

عباس کاظمی، افزود: پیروزى انقلاب اسلامى استقلال و سربلندى ملت مسلمان ایران را رقم زد و از رهگذر این استقلال، استکبار جهانى به ویژه امریکا را وحشت زده نمود و به همین دلیل حکومت نوپاى اسلامى از روزهاى اولیه پیروزى خود در معرض انواع توطئه‏ ها و تهدیدات قرار گرفت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر(عج) شهر تخت، یادآور شد: فداکارى و از جان گذشتگى در راه خدا و دین، نهایت رستگارى مؤمن است و کسانى که جان خویش را در راه دین فدا مى‏ کنند هم به سعادت ابدى مى ‏رسند و هم شهادتشان سرچشمه الهام و الگوى فداکارى براى دیگران به حساب مى‏آید.

وی، اضافه کرد: ویژگى ‏هایى چون ولایتمدارى، صبر و استقامت و شهادت طلبى باعث قداست هدف، ایجاد روح تعهد، تجلى ارزش‏هاى انسانى، امید به نصرت الهى، وحدت تلاش، جذب امدادهاى الهى و... و خلق حماسه هاى‏ جاودانه در دفاع مقدس مى‏شد.

کاظمی، اظهار داشت: عوامل معنوى و ویژگى‏هاى رزمندگان اسلام در دفاع مقدس ضمن پیروزى ملت مسلمان ایران بر کفر جهانى، گنجینه‏اى از ذخایر معنوى را براى امت اسلامى به وجود آورد. این ویژگى‏ها همچنان به عنوان یک ذخیره مورد نیاز ملت ایران در گذر از عقبه‏ هاى سخت پیش رو در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامى خواهد بود.

وی، گفت: استفاده از گنجینه دفاع مقدس یک تکلیف و ضرورت براى همگان به حساب مى‏آید، اما متولیان دفاع مقدس و اصحاب رسانه و متولیان امور فرهنگى تکلیف مضاعفى دارند.

عباس کاظمی، در پایان افزود: در این همایش همچنین نیز از کتاب "یاد یاران" با موضوع  معرفی انقلابیون و رزمندگان سرافراز شهر تخت رونمایی خواهد شد.

 

 

ارسال نظرات