مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بن:

رمز ماندگاری و تداوم انقلابی گری داشتن بصیرت است

حجت الاسلام حمزه رازی پور، گفت: اگر بصیرت نباشد حتی نزدیکترین فرد به معصوم علیه السلام هم امکان سقوط از صراط حق را دارد.
کد خبر: ۸۹۲۴۵۶۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسن (ع)،با حضور کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رازی پور، برگزار شد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بن در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین به محضر امام زمان(عج) و نایب برحق ایشان امام خامنه ای (مد ظله العالی) گفت: نکند ما هم مثل ضحاک ابن عبدالله که از اصحاب امام حسین علیه السلام بود و تا روز عاشورا در رکاب ایشان به جنگ علیه سپاه یزید پرداخت؛ اما در لحظات آخر عرصه میدان را ترک نموده و فرار کرد، باشیم .

حجت الاسلام حمزه رازی پور، با تاکید بر حفظ روحیه انقلابی گری کلیه کارکنان و  آحاد ملت خاطر نشان کرد: رمز ماندگاری و تداوم این روحیه بصیرت داشتن است .

وی، با مقایسه دو تن از اصحاب ائمه معصومین علیهم السلام بنام های ابو حمزه ثمالی و یونس ابن عبدالرحمن، به وجود بصیرت ابوحمزه ثمالی و عدم بصیرت یونس ابن عبدالرحمن اشاره کرد و گفت: اگر بصیرت نباشد حتی نزدیکترین فرد به معصوم علیه السلام هم امکان سقوط از صراط حق را دارد.

در پایان این مراسم معنوی، یکی از مداحان اهل بیت علیهم السلام به ذکر روضه، نوحه و مصیبت پرداخت و حاضرین با سینه زنی در سوگ شهادت سومین پیشوای مظلوم شیعیان جهان اشک ماتم ریختند.

ارسال نظرات