یک جهادگر بسیجی در گفتگو با«بسیج»مطرح کرد

آموزش مهارت استفاده از فضای مجازی برای نوجوانان توسط جهادگران

سلمانی گفت:یکی از اقدامات گروه جهادی شهید چمران آذرشهر آموزش مهارت برای استفاده از فضای مجازی بویژه برای نوجوانان و جوانان روستائی است.
کد خبر: ۸۹۲۴۶۴۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

پیمان سلمانی جهادگر بسیجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات گروه جهادی شهید چمران در زمینه های مختلف عمرانی ، آموزشی، بهداشتی، درمانی و کارآفرینی اظهار داشت: گروه جهادی شهید چمران و شهید غفاری آذرشهر  از سال 1391 تاسیس شده و در مناطق محروم کشور در عرصه های مختلف خدماتی را به روستائیان ارائه می دهند.

وی با بیان این مطلب افزود: ما در روستاهای مختلف کشور از جمله هفت چشمه و دستجرد و نادینلو و غیره فعالیت می کنیم.

عضو گروه جهادی شهید چمران آذرشهر با اشاره به اقدامات عمرانی در این روستاها گفت: ساخت و بازسازی خانه های محرومین یکی از اقدامات ما در این روستاهای محرم است. برای نیازمندان خانه هایی را ساخته ایم و برای کسانی که منازلشان به بازسازی و مرمت نیاز داشتند  بازسازی کردیم.

سلمانی تصریح کرد: ما برای رفع معضلات اجتماعی که بعضاً برخی روستاها را درگیر کرده است اقداماتی را انجام داده ایم. یکی از اقدامات گروه جهادی شهید چمران آذرشهر آموزش مهارت برای استفاده از فضای مجازی بویژه برای نوجوانان و جوانان است. ما همچنین نوجوانان محروم را شناسایی می کینم و آنها را به اردوهای تفریحی می بریم.

ارسال نظرات