فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

بیشترین همکاری و هماهنگی بین سپاه استان و صدا و سیما وجود دارد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: بیشترین همکاری و هماهنگی بین سپاه استان و صدا و سیما وجود دارد و باید از چنین فرصتی برای تبیین بیشتر شجره طیبه بسیج و گفتمان انقلاب اسلامی بهره برد.
کد خبر: ۸۹۲۴۷۲۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که درصدا و سیمای مرکز لرستان برگزار شد اظهار داشت:بسیجی با خلوص نیت کار‌ها را برای رضای خدا انجام می‌دهد و به همین دلیل به قدرت لایزال الهی وصل است.

وی افزود: برای همین است که شکستی در این راه وجود ندارد و این موضوع باعث شده که نظام سلطه در محاسبات خود دچار اشتباه شود و در میدان‌های مختلف منطقه‌ای و بین المللی همیشه نظام اسلامی پیروز باشد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: با شکست‌های پی در پی دشمن، آن‌ها فهمیدند که با جنگ سخت نمی‌توانند کار به جایی ببرند، برای همین است که روی به جنگ نرم آورده اند و با هدف قرار دادن نظام خانواده و ایجاد تشکیک در نسل جوان و منازعات سیاسی به فکر استحاله نظام از درون هستند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین همکاری و هماهنگی بین سپاه استان و صدا و سیما وجود دارد و باید از چنین فرصتی برای تبیین بیشتر شجره طیبه بسیج و گفتمان انقلاب اسلامی بهره برد.
 
 
انتهای خبر/z
ارسال نظرات