امام جمعه قرچک،در مجمع نخبگان بسیجی:

منطق رهبری ،بی تردید منطق حسین(ع)است

نماینده ولی فقیه در شهرستان قرچک،عمل کردن به منویات رهبری را پیشرفت کشور دانست وگفت:با سرلوحه قرار دادن منویات رهبری و عمل به رهنمودهای ایشان،جامعه هم پیشرفت خواهد کرد و‌هم از گزند دشمنان برهذر خواهد ماند.
کد خبر: ۸۹۲۴۹۱۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،از قرچک صبح امروز اولین مجمع عالی نخبگان بسیجی با استقبال بی نظیر نخبگان همه اقشار بسیج و حضور پر شور مسئولین شهرستان از جمله امام جمعه،فرمانده سپاه ،نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان،رییس بنیاد شهید،رییس سازمان تبلیغات اسلامی،فرماندار،شهردار،اعضای شورا شهر و دیگر مسئولین شهرستان قرچک برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام اسماعیلی،امام جمعه قرچک در جمع نخبگان بسیجی با اشاره به ایام دفاع مقدس و محرم اظهار داشت: مکتب امام حسین «ع»،دستگاه مقدس انسان ساز است و ما زمانی میتوانیم ادعا کنیم حسینی یا بسیجی هستیم« چرا که هر بسیجی واقعی یک حسینی است و هر حسینی یک بسیجی»که اوصاف و منطق امام حسین «ع»در ما متبلور باشد.

رئیس شورای امربه معروف و رئیس مجمع نخبگان بسیجی در ادامه تصریح کرد: پیشرفت امروز جامعه ما مستلزم عملی کردن منویات رهبری معظم است و باید سر لوحه کار ما باشد،چرا که منطق بی بدیل ایشان،بی تردید منطق امام حسین «ع» است.

 

در ادامه این برنامه چندین طرح از سوی نخبگان جوان بسیجی ارائه شد و در این‌ میان ،طرح بسیجی خانم دکتر نادی با نام «طرح پیوند مسجد،مدرسه و خانواده»‌ ،طرح بسیجی خانم دکتر اکبریان با نام «طرح بوستان قرآنی و نماز» و طرح بسیجی آقای دکتر سلیمی با نام «طرح تربیت علمی نیروی تراز انقلاب اسلامی »حائز بیشترین رای شدند و مقرر شد این طرحها در اولویت کاری شهرستان قرچک قرار گرفته و عملیاتی شدن اینها با جدیت پیگیری شود.

انتهای پیام//

ارسال نظرات