اصحاب رسانه با تاسی از شهید حججی در تبیین معارف اسلامی و مبانی انقلابی تلاش کنند

کانون انجمن‌های صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران،‌ اصحاب رسانه را به حضور فعالانه‌تری در آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی جامعه در گذر از توطئه‌های نظام سلطه در میدان جنگ نرم دعوت کرد.
کد خبر: ۸۹۲۵۰۳۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، کانون انجمن‌های صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران در اطلاعیه‌ای با پاسداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی و نقش آن شهید همام در آگاهی بخشی به جامعه و جهان اسلام،‌  اصحاب رسانه را به حضور فعالانه‌تری در میدان جنگ نرم و تلاش برای تبیین مبانی انقلاب و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به نسل جوان دعوت کرد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

پیکر مطهر شهید مدافع حرم محسن حججی با گذشت بیش از یک ماه و اندی زمان سرانجام به آغوش مام میهن بازگشته است و عطر و بوی شهادت و دلدادگی در ایام سوگواری شهادت مظلومانه سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، سراسر کشور را عطرآگین کرده است.

شهید محسن حججی نمونه‌ای درخشان و مثال‌زدنی  از رویش‌های اسلامی و انقلابی است که آگاهانه  در مسیر الی الحق قدم گذارد و عاشقانه به وصال معشوق رسید. آن‌گونه که امام خامنه‌ای در توصیف مجاهدت، ایثار و از جان گذشتگی آن شهید سرافراز فرموده‌اند: « در دنیایی که روزنه‌های اغواگر صوتی و تصویری فراوانی وجود دارد، چنین درخشید و خداوند او را همچون حجتی در مقابل چشم همگان قرار داد»

شهید حججی، یکی از نشانه‌ها‌ و حجت‌های راستین و واقعی خداوند برای شناخت صحیح و  درک عمیق مبانی و ارزش‌های سترگ اسلام ناب محمدی (ص) در میدان و آوردگاه جنگ نرم است.

نظام سلطه که در مقابله و رویارویی طی 8 سال جنگ تحمیلی در مهار و انحراف نهضت عاشورایی امام روح‌الله (ره) ناتوان مانده است، عاجزانه در مواجهه با روحیه مثال‌زدنی ایستادگی، مقاومت امت اسلامی ایران با تغییر صحنه و تاکتیک در میدانی موسوم به جنگ نرم همچنان برای تحریف افکارعمومی و تخریب دستاوردهای سترگ و بی‌مثال انقلاب و نظام اسلامی ایران تقلا می‌کند.  

در این کارگزار خاموش و پیدا و پنهان،  شهید حججی با ایثار و جانفشانی خویش، صادقانه و عارفانه به روشنگری، آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی در مسیر پیش‌روی میلیون‌ها جوان و نوجوان انقلابی ایران و جهان امروز پرداخته است.

کانون صنفی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران ایران با تکریم و پاسداشت مجاهدت، ایستادگی و از خودگذشتگی شهید ‌محسن حججی و نقش کم نظیر آن شهید همام در آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی جامعه در گذر از شیطنت‌ها و توطئه‌های نظام سلطه در میدان جنگ نرم،‌ اصحاب رسانه را به حضور فعالانه‌تری در میدان جنگ نرم و تلاش برای تبیین مبانی انقلاب و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به نسل جوان دعوت می‌کند.

اصحاب رسانه و اهل قلم وظیفه‌ سنگینی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران و تبیین نقش ارزنده و بی‌مثال شهدای سال‌های دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در امنیت‌بخشی و امنیت‌آفرینی و ثبات و اقتدار ایران اسلامی برعهده دارد.

ارسال نظرات