آیت‌الله رکنی:

فلسفه اصلی گرامیداشت دفاع مقدس، انتقال آن به نسل جدید است

امام جمعه شهرستان بندرلنگه، گفت:فلسفه اصلی گرامیداشت دفاع مقدس، انتقال آن به نسل جدید است.
کد خبر: ۸۹۲۵۳۳۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندرلنگه، آیت الله سید محمد جواد رکنی حسینی بعد از ظهر امروز در جمعی از پرسنل و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان بندرلنگه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر، اظهار کرد: فلسفه اصلی گرامیداشت دفاع مقدس، انتقال آن به نسل جدید است، امروز یکی از مشکلات ما این است که نسل گذشته با حال پیوند نخورده است و بهترین فرصت برای اینکار همین هفته دفاع مقدس است.

وی افزود:  باید به نسل کنونی یادآور شویم که این امنیت و آسای امروز به راحتی به دست نیامده است و این امنیت حاصل خون صدها هزار شهید وجانباز و آزاده بوده است پس باید قدر شهداء و ازخود گذشتگی و جانفشانی آن‌ها را بدانیم وبه این نسل نیز منتقل کنیم.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه اضافه کرد:  امروزه برخی رسانه‌ها متاسفانه جوری صحبت می‌کنند که انگار از گذشته اطلاعی ندارند یکی از نعمت‌های جنگ همین آمادگی امروز نیروهای ملسح ماست.

آیت‌الله رکنی تصریح کرد: برخی  قلم به‌دستان مزدور خارجی و داخلی اصل موضوعات را نمی‌گویند و شائبه ایجاد می‌کنند که چرا بعد از فتح خرمشهر جنگ ادامه پیدا کرد؟ چرا نمی‌گویید که هنوز تکلیف متجاوز و شروع کننده این جنگ مشخص نشده بود و همچنین خوی تجاوزگری صدام از طرف دیگر و حتی حمله‌های آنان بعد از فتح خرمشهر و همچنین عملیات مرصاد بعد از قطعنامه، حال چرا این موضوعات که خود عاملی برای ادامه این جنگ بود را نمی‌گویند.

وی گفـت: وظیفه ماست که جنگ را تبیین کنیم و اینکه ما هیچ‌گاه جنگ طلب نبودیم، برخی دیگر نیز مغالطه می‌کنند که چرا هر روز موشک می‌سازیم و وضعیت اقتصادی را بسازیم، چرا این گروه موشک‌هایی که صدام در آغاز جنگ به تهران زد را فراموش کردند مگر بدون امنیت اقتصاد شکل می‌گیرد و چرا هر چیز را در جای خود نبینند و اقتصاد را به موشک گره می‌زنند.

ارسال نظرات