فرماندار اشکذر در نشست فوق‌العاده شورای آموزش‌وپرورش در خضرآباد:

دشواری‌های ایاب و ذهاب نباید عاملی برای بازماندگی دانش‌آموزان از تحصیل شود

فرماندار اشکذر در نشست فوق‌العاده شورای آموزش‌وپرورش در خضرآباد، گفت: دشواری‌های ایاب و ذهاب نباید عاملی برای بازماندگی دانش‌آموزان از تحصیل شود.
کد خبر: ۸۹۲۵۵۷۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، فرماندار اشکذر در نشست فوق‌العاده شورای آموزش‌وپرورش که در خضرآباد برگزار شد؛ اظهار داشت: پراکندگی، بعد مسافت و حتی دشواری‌های ایاب و ذهاب دانش‌آموزان روستاهای بخش خضرآباد نباید عاملی برای بازماندگی حتی یک دانش‌آموز از تحصیل گردد.
“محمدعلی شاه‌حسینی” در نشست فوق‌العاده شورای آموزش‌وپرورش شهرستان اشکذر که در دبیرستان”حسینی زاده ” خضرآباد برگزار شد گفت: با تدابیر انجام‌شده در سال تحصیلی جدید تمامی مدارس از معلم برخوردارند و این مهم نویدبخش شرایط مطلوب تحصیلی خواهد بود. فرماندار اشکذر با اشاره به سیاست‌های دولت تدبیر و امید در توزیع امکانات برای مناطق محروم اظهار داشت: در این شهرستان نیز تلاش شده است امکانات و سرمایه برای تأمین زیرساخت‌های مناطق محروم به‌ویژه در بخش خضرآباد سوق داده شود.
وی بابیان اینکه در بخش خضرآباد ۱۵ مدرسه وجود دارد و به‌طور متوسط برای هر ۵ دانش‌آموز ۱ معلم در نظر گرفته‌شده است افزود: اگرچه به لحاظ اقتصادی این اتفاق مقرون‌به‌صرفه نیست ولی در مقوله آموزش نباید این دلایل عاملی بازدارنده در تأمین و تجهیز امکانات مدارس باشد.
رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان اشکذر با تأکید بر اینکه مشکلات خوابگاه‌های دانش‌آموزشی و سرویس مدارس روستاها باید در اسرع وقت مرتفع گردد ابراز داشت: این مشکلات نباید عاملی برای بازماندگی حتی یک دانش‌آموز از تحصیل گردد.
“سلیمی”رئیس شورای اسلامی بخش خضرآباد نیز در صحبت‌های خود با اشاره به پراکندگی روستاهای این منطقه افزایش اعتبارات به‌ویژه در تأمین هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان و نیز بررسی وضعیت سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مناطق روستایی این منطقه را خواستار شد.
شاه‌حسینی در ادامه از خوابگاه دانش‌آموزان دبیرستان حسینی زاده بازدید کرد و دستورات لازم را برای بهبود وضعیت این مکان صادر نمود.

ارسال نظرات