مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان:

تبیین گفتمان انقلاب در مدارس یکی از راهکارهای مقابله با تهاجم دشمنان در فضای مجازی است

با ظهور ابزارهای رسانه ای نوین به خصوص فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تهاجم دشمنان شکل جدید و گسترده ای به خود گرفته و یکی از راهکارهای مقابله با این تهاجم همه جانبه آغاز نهضت تبیین گفتمان انقلاب در مدارس می باشد .
کد خبر: ۸۹۲۵۶۲۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان در دیدار با امام جمعه، فرمانده سپاه و جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان خدابنده ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تقارن این دو مناسبت مهم را یادآور رشادتها ، دلاوری ها و ایثار رزمندگان و به ویژه شهدای گرانقدر با تآسی از قیام عاشورا دانسته و بر ادامه راه شهدا در صیانت از انقلاب اسلامی تأکید کرد .

صفری با اشاره به شرایط خاص حاکم بر منطقه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ،40 سالگی عمر انقلاب اسلامی را مرهون خون شهدا ، رهبری های داهیانه امام خمینی(ره) ومقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و ایثارگری مردم دانسته و از برنامه ریزی گسترده رسانه ملی و شبکه استانی اشراق برای گرامیداشت این مناسبت مهم و بزرگ خبر  داد .

وی با اشاره دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب در خصوص هجمه های فرهنگی دشمنان به ویژه نسل جوان و تأکیدات فراوان ایشان در خصوص توجه ویژه به این حوزه گفت:  امروز با ظهور وبروز ابزارهای رسانه ای نوین به خصوص فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تهاجم دشمنان شکل جدید و گسترده ای به خود گرفته و یکی از راهکارهای مقابله با این تهاجم همه جانبه آغاز نهضت تبیین گفتمان انقلاب در مدارس می باشد .

مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان افزود:علی رغم همه تهدیدات وهجمه های دشمن با برگزاری دسته های عزاداری ، یادواره شهدای آبروی محله  وخیلی از فعالیتهای خودجوش مردمی، انقلاب مسیر خودش را ادامه می دهد.

صفری در ادامه با  اشاره به هم افزایی فرهنگی در شهرستان خدابنده ، این شهرستان را یک مدل موفق از همدلی و وفاق و حرکتهای جهادی در استان دانست.

وی با اعلام اینکه فعالیت رسانه ای خوبی که درشهرستان خدابنده صورت گرفته اظهار داشت: با توجه به ظرفیت خوب شهرستان خدابنده در زمینه های کردشگری و کشاورزی ، زمینه های فراوانی برای کار رسانه ای وجود دارد و رسانه استانی در این راستا از هیج تلاشی فروگذار نبوده است .

 

ارسال نظرات