به مناسبت هفته دفاع مقدس

مرکز رشد بسیج بروجرد افتتاح شد

عصر امروز با حضور برخی از مسئولان استانی و شهرستانی مرکز رشد بسیج در مجتمع فرهنگی-ورزشی بسیج بروجرد افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۲۵۶۷۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ عصر امروز با حضور جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان لرستان، مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت لرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بروجرد، فرماندار بروجرد و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی سالن شبیه‌ساز جنگی و مرکز رشد بسیج در مجتمع فرهنگی-ورزشی بسیج بروجرد افتتاح شدند.
مجید سوری، فرمانده ناحیه مقاومت بروجرد در حاشیه این مراسم اهداف اصلی ساخت سالن شبیه‌ساز جنگی را حرکت در جهت ارتقاء توان دفاع رزمی بسیجیان این شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: افزایش مهارت تیراندازی و توان رزم دفاعی بسیجیان بروجرد اهداف اصلی‎ از ساخت این سالن آموزش است.
علی مقدسی، مسئول علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج بروجرد نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مرکز رشد شهید دکتر چوبکار در ساختمانی به مساحت ۳۶۰ مترمربع و با برخورداری از امکانات و تجهیزات درخور توجهی ایجادشده، گفت: این مرکز به‌منظور ارتقاء سطح عملی بسیجیان و قشر مهندس این شهرستان در مجتمع فرهنگی_ورزشی بسیج راه‎اندازی شده است.
وی عنوان کرد: مرکز رشد بسیج این امکان را فراهم می‌کند که مخترعان و صاحبان ایده طرح‎های خود را به مرحله عملیاتی و اجرایی برسانند و شهرستان بروجرد از ظرفیت آنان بهره‎مند شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات