برقراری پروازهای فرودگاه یاسوج از 10 مهرماه

پروازهای فرودگاه یاسوج از ۱۰ مهرماه سال جاری برقرار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۵۶۸۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
مدیر فرودگاه یاسوج از برقراری پرواز‌های این فرودگاه تایک هفته برقراری پرواز‌های فرودگاه یاسوج از ۱۰ مهرماهآینده خبرداد و گفت:پرواز‌های فرودگاه یاسوج به دلیل اجرای طرح توسعه باند پروازی و روکش آسفالت از اول تیرماه امسال تعطیل شده بود که این پرواز‌ها ۱۰ مهرماه جاری برقرار می‌شود.
علی محسنیان افزود: پرواز رفت از تهران به یاسوج ساعت ۵ و ۵ دقیقه صبح و پرواز یاسوج به تهران ساعت ۷ و ۲۵ دقیقه انجام خواهد شد.
مدیرکل فرودگاه یاسوج ااضافه کرد: در مرحله نخست این طرح ۲ هزار متر مربع از باند ۳۱ فرودگاه یاسوج بهسازی شد و تا پایان مهرماه جاری نیز در بخش دوم این طرح، همه ۳۲۰۰ متر باند این فرودگاه بهسازی و آماده بهره برداری خواهد شد.
علی محسنیان با اشاره به اینکه طرح طولانی کردن باند فرودگاه یاسوج هم‌اکنون ۹۵ درصد پیشرفت کاری دارد افزود: این طرح در ۲ مرحله تعریف شده که مرحله نخست آن (بهسازی سطوح پروازی) بهره‌برداری شده است.
محسنیان مرحله دوم این طرح را طولانی کردن باند فرودگاه به طول ۶۰۰ متر عنوان کرد و گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده مرحله دوم این طرح ۱۰ مهرماه بهره‌برداری می‌شود.
وی ادامه داد: طول باند فعلی فرودگاه یاسوج ۲ هزار و ۶۰۰ متر است که با این شرایط امکان تنها نشست و برخاست برای هواپیما‌های کوچک امکان‌پذیر است.
محسنیان اضافه کرد: با افزایش طول باند فرودگاه یاسوج به طول ۶۰۰ متر امکان نشست و برخاست هواپیما‌های تا رده بدنه متوسط از جمله فوکر ۱۰۰ و ایرباس ۳۲۰ فراهم می‌شود.
مدیر فرودگاه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون پرواز‌های این فرودگاه توسط شرکت هواپیمایی آسمان با هواپیمای ATR۷۲ به مقصد تهران و بالعکس انجام می‌شود.
دیگر فرودگاه استان در شهر دوگنبدان قرار دارد که اختصاصی شرکت نفت گچساران است.
ارسال نظرات