افزایش ۱۰ درصدی دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهرکرد

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد از افزایش ۱۰ درصدی دانشجويان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۵۷۰۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ بهروز شیران معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد از افزایش ۱۰ درصدی دانشجويان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهرکرد در سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار کرد: تعداد دانشجویان پذیرش شده در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد طی سال تحصیلی جدید به ترتیب 110 و 630 نفر بوده است.

معاون آموزشي دانشگاه شهركرد با اشاره به راه‌اندازي رشته‌های جدید توسعه‌ي روستایی در مقطع کارشناسی ارشد و آموزش زبان انگلیسی و باکتری‌شناسی دام در مقطع دکتری در اين دانشگاه گفت: آمایش آموزش عالی چهارمحال و بختیاری ایجاب می‌کرد که این رشته‌ها نیز راه‌اندازی شود که با پیگیری‌های انجام شده این مهم محقق شد.

شيران در ادامه افزود: هفت هزار و 500 دانشجو در مقاطع تحصیلی مختلف در دانشگاه شهركرد در حال تحصیل هستند. از این تعداد سه هزار و 17 نفر پسر و مابقی دختر مي‌باشند؛ كه در 40 گرایش دکتری، 88 گرایش ارشد و 37 رشته کارشناسی مشغول به تحصیل هستند. همچنين 325 عضو هیأت علمی در اين دانشگاه در حال فعالیت و تدریس هستند؛ که از این تعداد، 190 نفر استادیار، 93 نفر دانشیار و 29 نفر استاد‌تمام و 13 نفر نيز به صورت مربی فعاليت دارند.

ارسال نظرات