انقلاب اسلامی از عاشورا الگو گرفت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن گفت: انقلاب اسلامی از عاشورا الگو پذیرفت.
کد خبر: ۸۹۲۶۰۲۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ فرمانده مقاومت بسیج شهرستان بروجن در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان اظهار کرد: انقلاب سلامی ما از عاشورا الگو پذیرفت و با الگوپذیری درست و به موقع خود توانست به پیروزی برسد.

سرهنگ پاسدار علی کیهانی خاطرنشان کرد: از پیامدهای نهضت عاشورا  بحث بصیرت و وفاداری یاران امام حسین (علیه السلام) است که در همه موج می زند.

وی خاطرنشان کرد: این بصیرت و خصلت بیشتر در حضرت عباس (علیه السلام) نمایان است چرا زمانی که از طرف یزید به او امان نامه داده شد گفت از امام خود دست برنمی دارم و سه نفر از برادران خود را به میدان فرستاد که در رکاب امام حسین(علیه السلام) شهید در مقابل دشمن باستند و در این راه به شهادت نائل شدند.

کیهانی ادامه داد: در زمان دفاع مقدس از این نمونه‌ها زیاد داشتیم زیرا انقلاب اسلامی از عاشورا الگو گرفته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجن اظهار داشت: نمونه تربیت شده مکتب عاشورا و دفاع مقدس سردار شجاع اسلام حاج قاسم سلیمانی است که زمانی که در یک یادواره شهدا اعلام می کند که بساط داعش تا دو ماه دیگر برچیده می شود خیلی از نیروهای داعش پا به فرار می گذارند.

وی به مناسبت هفته گرامی داشت امر به معروف و نهی از منکر نیز گفت: وقتی جوانی مدرک علمی می‌گیرد ولی کار نداشته باشد همین باعث ریشه منکر در جامعه می شود که باید مسئولین در این مورد چاره اندیشی کنند.

ارسال نظرات