حجت الاسلام کریم پور:

رسالت مادران تربیت فرزندان در مسیر دین است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان لردگان گفت: وظیفه مادران این است که فرزندان خود را در مسیر دین خدا و مکتب عاشورایی جهت سربازی ولایت و امام زمان تربیت کنند.
کد خبر: ۸۹۲۶۰۵۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  همزمان با ایام محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر، اجتماع بزرگ شیرخوارگان در شهرستان لردگان برگزار شد.

در این مراسم که در مصلی شهرستان لردگان برگزار گردید حجت الاسلام سید مهران کریم پور طی سخانانی خاطر نشان کرد: کودکان امام حسین (علیه السلام )؛ احیاگر نهضت حسینی اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در شهرستان لردگان افزود: آری! امام حسین (علیه السلام ) برای اقامه امر به معروف و نهی از منکر و برچیدن ریشه ظلم و فساد در جامعه و بین امت اسلامی و برای حفظ دین خدا راهی جز قیام علیه یزید و دستگاه جاهر و فاسد او نداشت و با شعار هیهات من الذله در مقابل او ایستاد و در این راه چاره ای نداشت جز اینکه زنان و کودکان خردسال و اطفال و جوانان و نوجوانانش را نیز همراه خود ببرد تا هر کدام از اینان وظایف بزرگ الهی خویش را به انجام رسانند.

حجت الاسلام کریم پور، افزود: مثلا کودک شش ماهه خود را به صحرای خونبار کربلا می برد، هر چند که او طفلی خردسال است و اسلحه ای ندارد که با دشمن بجنگد، ولی شهادت همین طفل شیرخوار هم توانست دشمن را خوار و زبون سازد.

وی، تصریح کرد: حضرت علی اصغر علیه السلام با شهادت مظلومانه اش حقانیت قیام امام حسین (علیه السلام) و قساوت قلب دشمنان آن حضرت و دین خدا را فاش ساخت و به آیندگان ثابت کرد که امام حسین (علیه السلام ) در نهضت خویش در اوج مظلومیت بود و دشمنانش در غایت قساوت و سنگدلی قرار داشتند.

این مقام مسئول، گفت: امروز وظیفه شما مادرانی که این فرزندان خود را اصغر گونه بر روی دستان پرمهر خود گرفته اید این است که آنها را در مسیر دین خدا و مکتب عاشورایی جهت سربازی ولایت و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تربیت نمایید.

ارسال نظرات