خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کلیبر:

جنگ در آموزه های دینی با واژه جهاد یاد می شود

فرمانده سپاه کلیبر در آئین گرامیداشت هفته دفاع مقدس حوزه مالک اشتر در سالن فرمانداری گفت: دین مقدس اسلام نیز جنگ را قبول ندارد ولی جنگ در اسلام و آموزه های دینی با واژه جهاد یاد می شود و جهاد نیز در زمان معصوم(ع) ابتدایی و در زمان غیبت بصورت جهاد دفاعی می باشد و در این جهاد هر کسی که توان رزم و جنگ داشته باشد باید برای دفاع از حریم دین وکشور علم بردارد.
کد خبر: ۸۹۲۶۱۹۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹

جنگ در آموزه های دینی با واژه جهاد یاد می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین حاتمی علت مقدس بودن جنگ تحمیلی را ویژگی دفاعی بودن آن برای ایران دانست و افزود: ماهئیت انقلاب اسلامی ایران که ظلم ستیزی و ذلت نپذیری بود دشمنان این سرزمین را خشمگین کرد و نتواستند انقلاب را تحمل کنند در نتیجه با پشتیبانی شرق و غرب جنگ با مجری گری صدام بر ما تحمیل شد.

وی ادامه داد: مجبور به دفاع بودیم تا انقلاب را از آسیب ها به ساحل امنیت برسانیم و بالاخره پس از دفاع  انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر و مقاوم تر شد و امروز یکی از قدرت های بزرگ و تعیین کننده می باشد.

فرماندار کلیبر نیز در سخنانی اظهار داشت: صحنه گردان جنگ تحمیلی استکبار جهانی بود و46 کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم از صدام حمایت می کردند و صدام فقط سناریوی آن ها را اجرا می کرد.

جنگ در آموزه های دینی با واژه جهاد یاد می شود

خدابخش گفت: استکبار برای منافع مادی خود و برای آرامش خود  دست به هر کاری می زند و هر اتفاق ناگوار را هم که رخ دهد برایشان مهم نیست و فقط آرامش خودشان مهم است و آوارگان میانمار نشانه بزرگی از نقض حقوق بشر است و کسی که جایزه نوبل را گرفته عامل اصلی قضیه میانمار است.

وی اتحاد و وحدت مسلمین را تنها راه نجات آن ها از توطه استکبار و دنیای غرب عنوان کرد و اظهار داشت: اگر ملت ایران در دفاع مقدس حماسه ساز شدند به برکت وحدت و ایمان بود و امروز نیز لازم است به دور از اختلافات سیاسی و سلیقه ای در مقابله با مشکلات اقتصادی و در مقابل دشمنان قسم خورده انسجام و اتحاد داشته باشیم. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها