به مناسبت هفته دفاع مقدس:

ویزیت رایگان بیش از ۵۰۰ نفر در قشم

بیش از ۵۰۰ تن از اهالی شهرستان قشم به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط پروفسور سید محمد حسن امامی استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان معاینه و از وضعیت سلامت خود آگاه شدند.
کد خبر: ۸۹۲۶۵۲۰
|
۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان هرمزگان، سید محمد حسن امامی فوق تخصص گوارش و کبد و متخصص داخلی است که با دعوت بسیج سازندگی قشم به مدت یک هفته اهالی روستاهای شیب دراز،کانی، گوران ، پی پشت ، باغ بالا ، دوستکو ، جزایر هرمز و لارک و محلات سجادیه و چاهتنگو شهر قشم را به صورت رایگان ویزیت کرد.
وی با بیان اینکه هشت بار به جزیره قشم مسافرت کرده است بیان داشت: صفا و صمیمیت مردم قشم باعث شده تا هر ساله یک تا دو بار به این جزیره مسافرت کنم و خوشبختانه در این سفر توانستم از نظر پزشکی خدمتگزار مردم مهربان قشم باشم.
دکتر امامی در ادامه سخنان خود با ابراز شگفتی از وضعیت اسف بار معیشتی برخی از مردم جزایر قشم ، هرمز و لارک گفت : در گفتگو با مردم قشم متوجه فقر و معضلات فرهنگی آن شدم و این در حالی است که با توجه به سفر های قبلی انتظار دیگری از وضعیت سلامت و رفاه قشمی ها داشتم.
وی شاخص بهداشت برخی از روستاهای قشم را نیازمند توجه بیشتر عنوان کرد و خاطر نشان ساخت : با توجه به معاینه های انجام شده وضعیت بهداشت مردم قشم در بعضی از مناطق بسیار پائین بود به نحوی که بعضی از بیماری ها را پس از ۳۰ سال برای اولین بار در جزیره قشم مشاهده کردم.
دکتر سید محمد حسن امامی افزود :افسردگی و مشکلات روحی در بین اهالی بسیار مشهود بود و همین باعث به وجود آمدن بیماری های دیگری از قبیل بیماری های گوارشی و قلبی در آنها شده است که این موضوع برخلاف ظاهر آرام قشمی ها نشان از وجود مشکلات دیگری است که باید توسط مسئولین ریشه یابی و برطرف شود.
پرفسور امامی در پایان ضمن تشکر از مهمانوازی اهالی شهرستان قشم آمادگی خود را برای حضور مجدد و خدمت رسانی در حوزه سلامت اعلام نمود.

ارسال نظرات